معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رودبار

ورزش فوتبال ، زبان همدلی و همگرایی ملت هاست

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 23 جولای 2018 | 21:15 ب.ظ
ورزش فوتبال ، زبان همدلی و همگرایی ملت هاست ‍  پورعلی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رودبار:  فوتبال زبان همگرایی ملت هاست، فوتبال پدیده ای به وسعت جهان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رودبار در مراسم اهدای کاپ قهرمانی و جوایز مسابقات فوتبال جام شهدای بخش رحمت آباد در روستای چلکاسر بیان داشت: ورزش فوتبال زبان همدلی و همگرایی ملت هاست. مهندس علی […]

‍  پورعلی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رودبار:

 فوتبال زبان همگرایی ملت هاست، فوتبال پدیده ای به وسعت جهان

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رودبار در مراسم اهدای کاپ قهرمانی و جوایز مسابقات فوتبال جام شهدای بخش رحمت آباد در روستای چلکاسر بیان داشت:

ورزش فوتبال زبان همدلی و همگرایی ملت هاست.

مهندس علی اکبر پورعلی ادامه داد:

در تعالیم دینی ما ورزش هدف نیست بلکه وسیله و ابزار برای رسیدن به حق تعالی است، یک ورزشکار و مربی در مسیر متعالی ورزش، خود باید در درجه اول از بصیرت و بینش برخوردار باشد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رودبار خاطر نشان نمود:

اگر تمام توجهات به سمت قهرمانی باشد بسیاری از مسائل مغفول واقع می شود و در اینجا اگر میخوتهیم چون تختی و پوریای ولی مانا باشیمباید در کنار قهرمانی به منش پهلوانی تمسک جوییم.
وی در جمع بازیکنان فوتبال شهرستان رودبار افزود:

فوتبال پدیده ای به وسعت جهان است که کوفی عنان دبیرکل اسبق سازمان ملل در جایی بیان نموده که هیچ چیز به اندازه فوتبال نتوانسته حسادت مرا برانگیزد و اینکه چرا فوتبال اینگونه توانسته سبب همگرایی شود در حالی که بزرگترین سازمان های بین المللی چنین توانایی را ندارند.
مهندس پورعلی افزود: شاید فوتبال تنها واژه ای باشد در کلام اما به راستی به سان کوه قافی است که سی مرغ پی آن بودند وقتی به آن رسیدند، سی مرغ، سیمرغ شدند،وی افزود:باری شعار فوتبال این است: همه برای یکی، یکی برای همه، براستی فوتبال زبان همگرایی ملت هاست و تنها پدیده ایست که توانسته سیاست را نیز به پناهگاه خویش ببرد و تجلی گه گفتگوهای بین فرهنگی شده و خشونت را نقض و گل و لبخند و امید را تقدیس می نماید./دیار یونس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار