رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان خبر داد:

امکان تحصیل همزمان در 2 رشته دانشگاه آزاد گیلان

صابر کریمی
تاریخ انتشار: شنبه 22 اکتبر 2022 | 10:04 ق.ظ
امکان تحصیل همزمان در 2 رشته دانشگاه آزاد گیلان به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛رئیس دانشگاه آزاد گیلان گفت : دانشجویان غیرپزشکی این دانشگاه در صورت تمایل می‌توانند در یک رشته تحصیلی دیگر در همان محل تحصیل با مقطع پایین‌تر تحصیل خود را انتخاب کرده و به صورت همزمان به تحصیل ادامه دهند. محمد دوستار افزود : دانشجویان مقطع دکترا می‌توانند یک رشته دیگر را در همان واحد دانشگاهی […]

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛رئیس دانشگاه آزاد گیلان گفت : دانشجویان غیرپزشکی این دانشگاه در صورت تمایل می‌توانند در یک رشته تحصیلی دیگر در همان محل تحصیل با مقطع پایین‌تر تحصیل خود را انتخاب کرده و به صورت همزمان به تحصیل ادامه دهند.

محمد دوستار افزود : دانشجویان مقطع دکترا می‌توانند یک رشته دیگر را در همان واحد دانشگاهی محل تحصیل در مقطع پاییتر به صورت حضوری و یا الکترونیکی انتخاب کنند.

امکان تحصیل همزمان در ۲ رشته دانشگاه آزاد گیلانوی با اشاره به مجازبودن تحصیل همزمان در ۲ رشته در واحد دانشگاهی محل پذیرش، اضافه کرد: دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و موسسات آموزشی نظیر غیرانتفاعی و علمی کاربردی می‌توانند رشته دوم را در واحد‌های دانشگاه آزاد گیلان انتخاب و تحصیل کنند.

رئیس دانشگاه آزاد گیلان گفت: علاقمندان به تحصیل در رشته دوم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی الکترونیک http://Rasht.iau.ir مراجعه کرده و یا با دفتر خدمات آموزشی دانشگاه با شماره تلفن ۰۱۳-۳۳۴۴۷۸۹۷ تماس بگیرند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار