گودرزوند چگینی، نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

حقوق کارمندان دولت ۱ میلیون ۳۵۰ هزار تومان افزایش می‌یابد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 16 اکتبر 2022 | 22:34 ب.ظ
حقوق کارمندان دولت ۱ میلیون ۳۵۰ هزار تومان افزایش می‌یابد نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از افزایش۱.۳ میلیون تومانی حقوق کارمندان دولت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مهرداد گودرزوند چیگینی نماینده مردم شریف شهرستان رودبار گفت: بعد از تصویب کلیات لایحه اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری در جلسه […]

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از افزایش۱.۳ میلیون تومانی حقوق کارمندان دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مهرداد گودرزوند چیگینی نماینده مردم شریف شهرستان رودبار گفت:

بعد از تصویب کلیات لایحه اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری در جلسه علنی امروز، این لایحه برای بررسی مجدد به کمیسیون برنامه ارجاع شد. کمیسیون برنامه در جلسه امروز خود جزییات این لایحه را مجددا رسیدگی کرد.

طبق مصوبه امروز کمیسیون برنامه و بودجه مقرر شد افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری به جای شهریور، از اول مهرماه اجرا شود؛ لذا ۵ درصد به منابع پیش بینی شده دولت برای اجرای این لایحه اضافه شده که این منابع به پایه حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری اضافه می شود.

بر این اساس حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری به جای ۹۰۰ هزار تومان، یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.

همچنین به میزان حقوق کارکنان دولت یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان اضافه می‌شود که این مبلغ بدون محاسبه حق اولاد و حق عائله‌مندی است.

حق عائله‌مندی و حق اولاد به ازای هر فرزند به ترتیب ۱۰۰ درصد و ۵۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

طبق این مصوبه، حقوق جانبازان و رزمندگان معسر فاقد شغل و درآمد به ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار افزایش پیدا کرده و حقوق افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز ۳۰ درصد زیاد می‌شود.

گزارش کمیسیون برنامه و بودجه به هیات رییسه مجلس جهت بررسی در صحن علنی ارجاع شد. مصوبه این کمیسیون در جلسه سه شنبه هفته جاری مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این لایحه در صورت تصویب در مجلس و تایید شورای نگهبان از اول مهرماه اجرا می شود

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار