درخشش قایقرانان منجیلی در تست انتخابی تیم ملی اسلالوم برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا

M.R.M
تاریخ انتشار: یکشنبه 22 جولای 2018 | 20:26 ب.ظ
درخشش قایقرانان منجیلی در تست انتخابی تیم ملی اسلالوم برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا ‍ ♦♦ درخشش قایقرانان منجیلی در تست انتخابی تیم ملی اسلالوم برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا 🔷 رودخانه کرج امروز میزبان تست انتخابی تیم ملی اسلالوم بود. 🔹 این تست در مواد کایاک و کانو در بخش بانوان و مردان برگزار شد. 🔶 قایقرانان حاضر ابتدا در دور نخست با هم رقابت کردند و […]

‍ ♦♦ درخشش قایقرانان منجیلی در تست انتخابی تیم ملی اسلالوم برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا

🔷 رودخانه کرج امروز میزبان تست انتخابی تیم ملی اسلالوم بود.

🔹 این تست در مواد کایاک و کانو در بخش بانوان و مردان برگزار شد.

🔶 قایقرانان حاضر ابتدا در دور نخست با هم رقابت کردند و سپس 5 نفر برتر هر ماده در دور دوم برای کسب جایگاه برتر مسابقه دادند.

✅ در کانوی بانوان شقایق سیدیوسفی از تهران با زمان 115.04 ثانیه اول شد، فائزه روناسی از اصفهان با زمان 136.98 ثانیه در رده دوم قرار گرفت و حسنا اله قلی از مازندران با زمان 168.87 ثانیه جایگاه سوم را از آن خود کرد.

✅ در کانوی مردان مهدی کریمی از گیلان (منجیل) با زمان 99.53 ثانیه اول، محمدمهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری با زمان 99.56 ثانیه دوم و مهدی نظری از گیلان ( منجیل ) با زمان 102.85 ثانیه سوم شدند.

✅ در کایاک مردان امیرمحمد فتاح پور از کرمانشاه با زمان 86.46 ثانیه مقام نخست، دانیال خسروی از مازندران با زمان 91.06 مقام دوم و ماهان ادریسی از مازندران با زمان 93.18 ثانیه مقام سوم را بدست آوردند.

✅ در کایاک بانوان رکسانا رازقیان از اصفهان با زمان 99.05 ثانیه اول شد، نگین جباریه از مازندران با زمان 11005 ثانیه در رده دوم قرار گرفت و ملیکا سماکی از مازندران با زمان 121.79 ثانیه جایگاه سوم را از آن خود کرد.

💠 رقابت های اسلالوم بازیهای آسیایی 2018 30 مرداد تا 2 شهریورماه در پالمبانگ اندونزی برگزار خواهد شد./منجیل خبر/
درفک  خبر این موفقیت را به ورزشکاران، مربیان و مسولین قایقرانی منجیل و شهرستان رودبار تبریک می گوید

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار