فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف خودروی بنز قاچاق در رودبار

مجید رضایی
تاریخ انتشار: دوشنبه 3 اکتبر 2022 | 15:50 ب.ظ
کشف خودروی بنز قاچاق در رودبار فرمانده انتظامي استان از كشف خودرو مرسدس بنز قاچاق در شهرستان رودبار خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سردار “عزيزاله ملكي”  مبارزه با قاچاق را يكي از مهمترين ماموريت‌هاي مجموعه انتظامي قلمداد كرد و اظهار داشت: امروزه تنگ شدن عرصه براي فعاليت قاچاقچيان به واسطه تلاش‌هاي شبانه‌روزي پليس است. وي در ادامه […]

فرمانده انتظامي استان از كشف خودرو مرسدس بنز قاچاق در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سردار “عزيزاله ملكي”  مبارزه با قاچاق را يكي از مهمترين ماموريت‌هاي مجموعه انتظامي قلمداد كرد و اظهار داشت: امروزه تنگ شدن عرصه براي فعاليت قاچاقچيان به واسطه تلاش‌هاي شبانه‌روزي پليس است.

وي در ادامه گفت: ماموران انتظامي ايست و بازرسي رودبار حين كنترل وسايل نقليه در مدخل ورودي استان به يك دستگاه خودرو مرسدس بنز با پلاك گذر موقت كه از مسير جنوب به شمال در حركت بود، مشكوك شده و براي بررسي آن را متوقف كردند.

فرمانده انتظامي استان گيلان با اشاره به اينكه پس از بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد، خودرو مورد نظر قاچاق است افزود: در اين رابطه متهم 42 ساله با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح كرد: کارشناسان ارزش خودرو قاچاق را 80 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سردار ملكي در پايان با اعلام اينكه گسترش قاچاق، اثرات سوء و منفي بر توليدات داخلي دارد و امنيت اقتصادي جامعه را برهم مي‌زند اذعان داشت: مبارزه با قاچاق كالا يكي از اهداف پليس در راستاي تامين امنيت پايدار در جامعه است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار