با ارسال پیامی؛

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری از حضور غیرتمندانه مردم استان در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر قدردانی کرد

مجیدرضائی
تاریخ انتشار: یکشنبه 25 سپتامبر 2022 | 14:46 ب.ظ
نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری از حضور غیرتمندانه مردم استان در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر قدردانی کرد حضور مقتدرانه نیرو‌های انتظامی، بسیج و همیاران پلیس قابل تحسین است نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری از حضور غیرتمندانه مردم استان در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر تشکر و قدردانی کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، آیت الله رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از حضور غیرتمندانه مردم […]

حضور مقتدرانه نیرو‌های انتظامی، بسیج و همیاران پلیس قابل تحسین است

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری از حضور غیرتمندانه مردم استان در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، آیت الله رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از حضور غیرتمندانه مردم گیلان در محکومیت اغتشاشات اخیر در استان گیلان قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

حضور غیرتمندانه مردم گیلان در محکومیت عده‌ای قلیل از عوامل فریب خورده اغتشاشگر، هنجار شکن، توهین کننده به مقدسات و آتش زدن مساجد، اموال عمومی، خودرو‌های امدادی و اماکن کسبه و خدماتی، موجب افتخار و مایه قوت نظام اسلامی است که همواره بر این موهبت شاکر بوده و در دفتر باقیات صالحاتشان محفوظ و منظور خواهد شد.

در این میان حضور مقتدرانه نیرو‌های انتظامی، بسیج و همیاران پلیس که جان بر کف در میدان آشوب به ایستادگی در مقابل هنجارشکنان پرداختند و، چون همیشه در خط مقدم حفظ امنیت، خدمتگزار کشور و مردم بودند، قابل تحسین بوده و نباید مغفول بماند.

بی گمان رهبری معظم انقلاب با وفاداری این مردم غیور، آینده کشور را روشن و شرایط نظام را در تأمین نظرات مردم مهیا‌تر می‌بینند.

همین مردم حاضر در صحنه، همواره صف خود در اعتراض به کاستی‌ها و مشکلات جامعه از صفوف آشوبگران جدا دیده و مطالبات خود را به اَشکال مختلف و متعارف اعلام می‌کنند و از مسئولین می‌خواهند شرایط را به گونه‌ای مدیریت کنند تا ضمن تأمین رضایت نسبی جامعه، زمینه توطئه و فتنه را از دشمن بگیرند.

اینجانب ضمن قدردانی از هوشیاری و حضور به موقع مردم گیلان در سطح خیابان‌های استان و نمایش اقتدار و وفاداری که در قاب شبکه‌های سراسری بار‌ها مورد استناد قرار گرفت بار دیگر توجه مسئولان را به حل جهادی مشکلات مردم و رفع دغدغه‌های موجود استان معطوف می‌دارم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار