سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان کرد:

۶۰ درصد از مدارس گیلان برای آموزش حضوری در دوران کرونا آمادگی دارند

صابر کریمی
تاریخ انتشار: دوشنبه 19 سپتامبر 2022 | 08:02 ق.ظ
۶۰ درصد از مدارس گیلان برای آموزش حضوری در دوران کرونا آمادگی دارند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛فردین محرابیان در برنامه گفت‌وگوی خبری در پاسخ به این پرسش که چقدر استانداردهای آموزش حضوری در دوران کرونا در مدارس استان گیلان فراهم است اظهار داشت: در راستای ارتقاء سلامت دانش‌آموزان در مدارس تعامل خوبی بین آموزش و پرورش استان گیلان و همکاران بهداشت و سلامت ایجاد شده […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛فردین محرابیان در برنامه گفت‌وگوی خبری در پاسخ به این پرسش که چقدر استانداردهای آموزش حضوری در دوران کرونا در مدارس استان گیلان فراهم است اظهار داشت: در راستای ارتقاء سلامت دانش‌آموزان در مدارس تعامل خوبی بین آموزش و پرورش استان گیلان و همکاران بهداشت و سلامت ایجاد شده است.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: همکاران مهندسی بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای در خصوص اجرای شیوه‌نامه‌های مدیریت بیماری کرونا در مدارس سطح استان گیلان جهت برگزاری حضوری کلاسهای آموزشی آخرین بررسی‌های لازم را به انجام رساندند.

 

محرابیان با بیان اینکه حدود ۶۰ درصد از مدارس گیلان برای آموزش حضوری در دوران کرونا آمادگی کافی دارند اضافه کرد: امیدواریم در روزهای آتی این میزان آمادگی در مدارس استان گیلان افزایش پیدا کند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که این تدوین شیوه‌نامه‌ها شامل چه بخش‌هایی می‌شود افزود: مهمترین شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مدیریت بیماری کرونا در مراکز آموزشی چک لیست بازدید از مدارس و دستورالعمل‌های آنان و همچنین راهنمای تعویه در کلاس‌های درس است.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تشکیل کمیته سلامت و تیم واکنش سریع جهت مقابله با موارد احتمالی ورود بیماری در مدارس استان خبر داد و عنوان کرد: فاصله‌گذاری مناسب و گندزدایی کردن سطوح از دیگر پروتکل‌های بهداشتی الزامی برای مدارس است که توسط کارشناسان بهداشت محیط مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

محرابیان تکمیل واکسیناسیون معلمان و دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال و انجام بازدیدهای سرزده از مدارس را هم جزو برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی ذکر و خاطرنشان کرد: نظارت بر شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط دانشگاه علوم پزشکی گیلان انجام می‌شود و در سالهای اخیر هم تجربیات خوبی از همکاری آموزش و پرورش و مراکز بهداشت به دست آمد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار