مدیرکل صمت استان گیلان خبر داد:

جریمه ۲۹ میلیارد تومانی متخلفین نرخ شالیکوبی در گیلان

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 12 سپتامبر 2022 | 08:28 ق.ظ
جریمه ۲۹ میلیارد تومانی متخلفین نرخ شالیکوبی در گیلان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: با متمردین نرخ مصوب اعلام شده تبدیل شلتوک به برنج با جریمه ۲۹ میلیارد تومانی برخورد گردید.  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ تیمور پورحیدری با ارائه گزارشی در کارگروه تنظیم بازار و اقدام مشترک که صبح امروز به ریاست استاندار […]

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: با متمردین نرخ مصوب اعلام شده تبدیل شلتوک به برنج با جریمه ۲۹ میلیارد تومانی برخورد گردید.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ تیمور پورحیدری با ارائه گزارشی در کارگروه تنظیم بازار و اقدام مشترک که صبح امروز به ریاست استاندار گیلان برگزار گردید گفت: طرح نظارتی شالیکوبی از تاریخ اول شهریور سال جاری شروع و تا پایان مراحل تبدیل شلتوک به برنج سفید اجرا خواهد شد.

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه از آغاز طرح تاکنون ۴۵۰ شالیکوبی مورد بازرسی قرار گرفته است افزود: طی هفته گذشته به اتفاق معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به صورت میدانی از چند واحد شالیکوبی بازرسی به عمل آمد و رعایت نرخ مصوب به مدیران آنها تاکید گردید.

وی با بیان اینکه در حمایت از مصرف کنندگان در دو شیفت صبح و عصر بازرسان در شالیکوبی ها حضور می یابند اضافه نمود: علاوه بر این بازرسی‌های برنامه ریزی شده؛ سامانه پاسخگویی ۱۲۴ این اداره کل آماده دریافت گزارشات مردمی جهت برخورد با متخلفین میباشد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان گیلان؛ تعداد بازرسی‌های منجر به تخلف و تشکیل پرونده را ۱۲۲ فقره برشمرد و تصریح کرد: این پرونده‌ها که عمده آن گرانفروشی بوده با ارزش بیش از ۲۹ میلیارد تومان جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار