موج جدید تغییرات مدیریتی در استان گیلان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 جولای 2018 | 06:43 ق.ظ
موج جدید تغییرات مدیریتی در استان گیلان درفک خبر:  شنیده های سیاسی حکایت از آن دارد که قرار است جابجایی های مدیریتی در سطح فرمانداران و برخی مدیران استانی اتفاق بیفتد. در همین راستا قرار است. میرشمس مومنی زاده، فرماندار کنونی شهرستان انزلی بر صندلی فرمانداری رشت تکیه بزند و عسگر حسنی پور از فرمانداری رضوانشهر به فرمانداری شهرستان لاهیجان بیاید.  شنیده […]

درفک خبر:

 شنیده های سیاسی حکایت از آن دارد که قرار است جابجایی های مدیریتی در سطح فرمانداران و برخی مدیران استانی اتفاق بیفتد. در همین راستا قرار است. میرشمس مومنی زاده، فرماندار کنونی شهرستان انزلی بر صندلی فرمانداری رشت تکیه بزند و عسگر حسنی پور از فرمانداری رضوانشهر به فرمانداری شهرستان لاهیجان بیاید.

 شنیده های سیاسی حکایت از آن دارد که قرار است جابجایی های مدیریتی در سطح فرمانداران و برخی مدیران استانی اتفاق بیفتد. در همین راستا قرار است. میرشمس مومنی زاده، فرماندار کنونی شهرستان انزلی با گرایش اصلاح طلب بر صندلی فرمانداری رشت تکیه بزند و عسگر حسنی پور عضو حزب کارگزاران سازندگی از فرمانداری رضوانشهر به فرمانداری  شهرستان لاهیجان بیاید.

همچنین گفته می شود سید محمد احمدی، فرماندار اصولگرای شهرستان رشت که در طول دوره ریاست جمهوری حسن روحانی فرماندار شهرهای رودبار و لاهیجان بوده، برای سمت معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان تعرفه شده است. پیش از این آرش فرزام صفت برای این پست خالی استانداری به وزارت کشور تعرفه شده بود که با مخالفت وزارت کشور مواجه گردید.

همچنین گفته می شود امیر جانبازی فرماندار پیشین رودسر و سرپرست فعلی فرمانداری لاهیجان از گزینه های مدیرکلی منابع طبیعی یا جهاد کشاورزی استان است. پیشتر جانبازی برای منابع طبیعی تعرفه شده بود و قرار بود یوسف پور از منابع طبیعی به جهاد کشاورزی برود. امری که تاکنون محقق نشده است. اکنون بعد از طولانی شدن مدت سرپرستی جانبازی در فرمانداری لاهیجان این ذهنیت ایجاد شده است که با توجه به تخصص و سابقه کاری جانبازی در اداره کشاورزی رودسر و املش باید از او بعنوان یکی از گزینه های اصلی مدیرکلی جهاد کشاورزی استان یاد کرد. این تصور در صورتی است که ماندن شعبان نژاد در استان گیلان تداوم نداشته باشد. حال باید ماند و دید که آیا جانبازی با تخصص کشاورزی و یوسف پور با تخصص جنگلداری برای مدیریت حوزه های تخصصی شان تعرفه می شوند یا آنکه جایشان عوض خواهد شد؟خزر

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار