رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان در همایش تجلیل از خبرنگاران استان گیلان:

دغدغه اصلی خبرنگاران بیمه، اشتغال و معیشت است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 20 آگوست 2022 | 18:32 ب.ظ
دغدغه اصلی خبرنگاران بیمه، اشتغال و معیشت است بیمه، اشتغال و معیشت خبرنگاران از دغدغه‌های اصلی خبرنگاران درفک خبر/ رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان نیز در این همایش اظهار کرد: تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی، نقش زینب گونه رسانه و خبرنگار را زنده کرد. مهدی پارسا با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران در تبیین دستاوردهای و موفقیت‌های انقلاب اسلامی باید […]

بیمه، اشتغال و معیشت خبرنگاران از دغدغه‌های اصلی خبرنگاران

درفک خبر/ رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان نیز در این همایش اظهار کرد: تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی، نقش زینب گونه رسانه و خبرنگار را زنده کرد.

مهدی پارسا با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران در تبیین دستاوردهای و موفقیت‌های انقلاب اسلامی باید تلاش کنند.

وی با اشاره به حجب و حیای اصحاب رسانه استان بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در تبیین مسائل و مشکلات صنفی خود چندان رغبتی ندارند.

پارسا به مطالبات جدی خبرنگاران در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: بیمه، اشتغال و معیشت خبرنگاران از دغدغه‌های اصلی این قشر به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت خبرنگاران در دستگاه‌های اجرایی و صنعتی افزود: وجود خبرنگاران در بخش‌های اجرایی، تولیدی و صنعتی منشأ خیر و برکت می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به چالش‌های خبرنگاران در ایام کرونا بیان کرد: خبرنگاران در ایام کرونا پیشگام در عرصه خبررسانی ویژه درمان بودند و بیشترین آسیب را در این زمینه متحمل شدند.

پارسا به اقدامات بسیج رسانه در راستای تسهیل بخشی امورات خبرنگاران اشاره کرد و افزود: طرح جامع نظام صنفی رسانه در دستور کار بسیج رسانه قرار دارد.

وی با اشاره به تفاهم نامه دو وزارت خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی بیان کرد: مسؤولان استانی پیگیر باشند تا سهم خبرنگاران گیلانی در مسکن حفظ شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار