عموپور فرماندار شهرستان رودبار؛

اجتماع عظیم اربعین نماد برتری حق و عدالت است

صابر کریمی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 آگوست 2022 | 11:54 ق.ظ
اجتماع عظیم اربعین نماد برتری حق و عدالت است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ؛طهمورث عموپور فرماندار رودبار در جلسه ستاد اربعین گفت؛ اجتماع عظیم اربعین حسینی نماد برتری و پیروزی حق و عدالت بر ظلم و فساد است. وی افزود ؛ حرکت عظیم و خروشان توده های مردمی در مراسم معنوی اربعین ، پیام روشن به جوامع بشری است که حق […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ؛طهمورث عموپور فرماندار رودبار در جلسه ستاد اربعین گفت؛ اجتماع عظیم اربعین حسینی نماد برتری و پیروزی حق و عدالت بر ظلم و فساد است.

وی افزود ؛ حرکت عظیم و خروشان توده های مردمی در مراسم معنوی اربعین ، پیام روشن به جوامع بشری است که حق طلبی و حق مداری و مقاومت در راه حق حتی با نثار خون خود و عزیزترین کسان خود طنین رسایی است که در طول تاریخ تأثیر گذار است.

عموپور گفت ؛ به هر میزان که اعتقاد و توان داریم تلاش کنیم در برپایی پرچم پرافتخار اربعین حسینی نقش آفرین باشیم و یقین بدانیم این گونه قدم ها بدون اجر و ثواب و پاداش حسنه نخواهد ماند.

فرماندار اظهار داشت ؛ مردمان عاشورایی و دلدادگان حسینی شهرستان رودبار در سالهای گذشته برای برپایی موکب حسینی چه در لوشان و چه در کربلای معلی مساعدت و مشارکت داشته اند و با عشق و شور حسینی همچنان بر این کار استوار ایستاده اند.

وی تأکید کرد؛ بر ما متولیان امر فرض و تکلیف است که در برپایی پرچم شور و شعور و عزت حسینی(ع) هر آنچه در توان داریم به کار بندیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار