مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان خبر داد:

پایان آبگذاری کانال های کشاورزی از سد سفیدرود

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 28 جولای 2022 | 06:01 ق.ظ
پایان آبگذاری کانال های کشاورزی از سد سفیدرود وحید خرّمی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان از پایان آبگذاری کانال های کشاورزی از سد سفید رود خبر داد و افزود: آرزو می‌کنم که در سال‌های آتی نیز با همین همبستگی بین مردم و مسئولین، بتوانیم فصل کشاورزی و تأمین آب را به خوبی پشت سر بگذاریم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، مدیرعامل […]

وحید خرّمی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان از پایان آبگذاری کانال های کشاورزی از سد سفید رود خبر داد و افزود: آرزو می‌کنم که در سال‌های آتی نیز با همین همبستگی بین مردم و مسئولین، بتوانیم فصل کشاورزی و تأمین آب را به خوبی پشت سر بگذاریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان از پایان آبگذاری کانال های کشاورزی از سد سفیدرود خبر داد.

وحید خرّمی با اعلام این خبر گفت: بر اساس تقویم آبیاری تدوین شده، برنامه آبگذاری کانال‌های کشاورزی از سد سفیدرود به پایان رسید و پس از این چنانچه مناطقی نیاز به آب داشته باشند، بصورت موردی تأمین آب خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان از کشاورزان عزیزی که تقویم آبیاری و به توصیه‌های سازمان جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای عمل کردند، تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: با توجه به شرایط کمبود آورد آب سد سفیدرود و کمبود بارش‌ها در سالجاری، با تشکیل قرارگاه جهادی آب استان توسط استاندار، تجربه بسیار موفق و ارزشمندی را داشتیم و از استاندار گیلان و همچنن همکاری فرمانداران و سایر ادارات در همراهی با مجموعه آب منطقه‌ای در فصل آبیاری بسیار تشکر و قدردانی می‌نمایم.

خرّمی اظهار امیدواری کرد: آرزو می‌کنم که در سال‌های آتی نیز با همین همبستگی بین مردم و مسئولین، بتوانیم فصل کشاورزی و تأمین آب را به خوبی پشت سر بگذاریم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار