صبح امروز؛

دو پایگاه طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی دانش آموزان در رستم آباد افتتاح شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 16 جولای 2022 | 12:33 ب.ظ
دو پایگاه طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی دانش آموزان در رستم آباد افتتاح شد صبح امروز، با حضور مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار و جمعی از مسئولین شهرستان دو پایگاه طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی دانش آموزان در رستم آباد افتتاح شدند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ آیین افتتاح پایگاه های طرح تعمیق و تثبیت یادگیری با حضور مدیریت آموزش و پرورش، […]

صبح امروز، با حضور مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار و جمعی از مسئولین شهرستان دو پایگاه طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی دانش آموزان در رستم آباد افتتاح شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ آیین افتتاح پایگاه های طرح تعمیق و تثبیت یادگیری با حضور مدیریت آموزش و پرورش، امام جمعه شهرستان رودبار، امام جمعه و شهردار شهر رستم آباد و هیئت همراه در پایگاه های رستم آباد برگزار شد. مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار در آیین افتتاحیه این طرح در مدارس بعثت و زنده یاد علی حجت شهر رستم آباد با اشاره به اهمیت طرح تعمیق و تثبیت یادگیری گفت: وزارت آموزش و پرورش در راستای توسعه عدالت آموزشی و تربیتی با هدف بهبود و تکمیل فرایند آموزش، جبران نارسایی‌های آموزشی و تعمیق یادگیری دانش آموزان، طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی دانش آموزان  را در دوره های ابتدایی، متوسطه اول و دوم تحت عنوان مدرسه تابستانه اجرا می‌کند.

“منوچهر اله بخشی” ادامه داد: طرح تعمیق و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان در قالب مدرسه تابستانه و با هدف جبران و یادگیری بیشتر دانش‌آموزان تحت پوشش، در این شهرستان شروع به فعالیت نموده است.

وی افزود؛ با توجه به اینکه در ایام آموزش غیرحضوری بخشی از اهداف آموزشی دانش‌آموزان تحقق نیافت، جهت جبران آن در ایام تابستان برای دانش‌آموزان کلاس های جبرانی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، مدارس متوسطه اول زنده یاد علی حجت رستم آباد، شهید پیروی لوشان، رسالت منجیل و شهید سردار سلیمانی، مدارس متوسطه دوم ۲۲ بهمن منجیل، ولیعصر (عج) لوشان، بعثت رستم آباد، شهید میرزایی و در فنی و حرفه ای و کاردانش هنرستان شهید بهشتی و ۱۳ آبان رودبار به عنوان پایگاه های طرح تثبیت و تعمیق یادگیری انتخاب شدند.

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار