درخواست مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان رودبار از مردم؛

هزینه تهیه بنر تبریک را صرف امور مدارس روستا ها و شهر های شهرستان رودبار کنید

شراره پورمحمدی
تاریخ انتشار: جمعه 8 جولای 2022 | 08:24 ق.ظ
هزینه تهیه بنر تبریک را صرف امور مدارس روستا ها و شهر های شهرستان رودبار کنید دکتر “منوچهر اله بخشی” طی پیامی از ابراز لطف مردم عزیز و ارسال پیام های تبریک قدردانی نمود و بر عدم تهیه و نصب بنر تبریک در سطح شهر و روستا و صرف هزینه آن در امور مدارس همان منطقه تاکید کرد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ متن پیام به شرح ذیل […]

دکتر “منوچهر اله بخشی” طی پیامی از ابراز لطف مردم عزیز و ارسال پیام های تبریک قدردانی نمود و بر عدم تهیه و نصب بنر تبریک در سطح شهر و روستا و صرف هزینه آن در امور مدارس همان منطقه تاکید کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

وَ قُلْ رَبِّ اَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْق وَ اَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْق وَ اجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطاناً نَصِیراً

و بگو: «پروردگارا، مرا (در هر کار،) با صداقت وارد کن، و با صداقت خارج ساز و از سوى خود، حجتى یارى کننده برایم قرار ده»

با درود و سلام به حضرت ولیعصر (عج) و نایب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) و آرزوی توفیق روز افزون برای ریاست محترم جمهوری و دولتمردان دولت مردمی ایران قوی، خداوند متعال را سپاسگزارم که به این حقیر منت گذارد و لیاقت خدمت به مردم بزرگ و فهیم شهرستان صلح و دوستی رودبار زیتون را عنایت فرمود.

از همه بزرگانی که با کرامت طبع بی نظیر و لطف و احسان بی بدیل، مراتب مودت و محبت خود را با ارسال پیام تبریک به هر طریق، نسبت به انتصاب اینجانب صمیمانه بیان داشتید به رسم ادب و ارادت متقابل، تشکر و قدردانی می نمایم. امیدوارم از حسن نظر و همراهی همه عزیزان همواره بهره مند باشم.

امیداست در پرتو الطاف خاصه حضرت حق و با هم اندیشی، همسویی، تعامل و دلسوزی همه شما عزیزان جهت توسعه کمی و کیفی اهداف متعالی نظام مقدس انقلاب اسلامی و رفع مشکلات آموزشی و تربیتی دانش آموزان گرانقدر قدمی برداریم و در میدان عمل با همراهی و همکاری مردم شریف شهرستان، معلمان و مدیران و اولیاء محترم دانش آموزان و حمایت های مسئولین بتوانیم در جهت استفاده از تمام ظرفیت های مجموعه آموزش و پرورش شهرستان رودبار در جهت ارتقای حوزه آموزشی و تربیتی مردم گام برداریم.

منوچهر اله بخشی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار