با حضور مدیریت و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان رودبار؛

دارالقرآن ضمیمه شهید شعبانی شهر لوشان افتتاح شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 4 جولای 2022 | 17:58 ب.ظ
دارالقرآن ضمیمه شهید شعبانی شهر لوشان افتتاح شد با حضور مدیریت و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان رودبار در مدرسه شهید میرزایی، دارالقرآن ضمیمه شهید شعبانی شهر لوشان افتتاح گردید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، صبح امروز و با حضور مدیریت و کارشناسان آموزش و پرورش و تعدادی از دانش آموزان در مدرسه دخترانه متوسطه دوم شهید میرزایی شهر لوشان آیین […]

با حضور مدیریت و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان رودبار در مدرسه شهید میرزایی، دارالقرآن ضمیمه شهید شعبانی شهر لوشان افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، صبح امروز و با حضور مدیریت و کارشناسان آموزش و پرورش و تعدادی از دانش آموزان در مدرسه دخترانه متوسطه دوم شهید میرزایی شهر لوشان آیین افتتاحیه دارالقرآن ضمیمه شهید شعبانی برگزار شد.

در این مراسم “امیرعلی باقری اسکلکی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار ضمن بیان اهمیت زندگی قرآنی گفت؛ جامعه امروز در بخش هایی که از دستورات الهی دور شده به شکست محکوم می گردد.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب دانش آموزان لوشانی و کسب مقام های استانی در حوزه قرآن از دانش آموزان این شهر گفت؛ با پیگیری های مجموعه آموزش و پرورش و مدیر دارالقرآن شهید شعبانی شهر رودبار جهت بهره مندی بیشتر دانش آموزان شهر لوشان از مبانی قرآنی، ترویج فرهنگ قرآنی و غنی سازی اوقات فراغت آنان در تابستان سال جاری فعالیت خواهد نمود.

مدیر آموزش و پرورش افزود؛ توجه به نماز دانش آموزی و افزایش فعالیت‌های قرآنی در سال تحصیلی آینده باید با توجه به سند تحول بنیادین و منویات رهبر انقلاب دنبال شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار