شهردار رودبار خبرداد؛

آغاز زیبا سازی مبادی ورودی و خروجی وبلوار اصلی شهر رودبار  

صابر کریمی
تاریخ انتشار: دوشنبه 4 جولای 2022 | 17:16 ب.ظ
آغاز زیبا سازی مبادی ورودی و خروجی وبلوار اصلی شهر رودبار    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و استقبال از گردشگران ورودی به شهر رودبار آماده سازی فضای شهری در مبادی ورودی و خروجی رودبارآغاز شده است.   دکتر پیراندرخ شهردار رودبار ضمن اهمیت زیباسازی ورودی وخروجی شهر رودبار با توجه به شریان اصلی محور استان گیلان، از آغاز مجموعه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و استقبال از گردشگران ورودی به شهر رودبار آماده سازی فضای شهری در مبادی ورودی و خروجی رودبارآغاز شده است.

 

دکتر پیراندرخ شهردار رودبار ضمن اهمیت زیباسازی ورودی وخروجی شهر رودبار با توجه به شریان اصلی محور استان گیلان، از آغاز مجموعه فعالیت های آماده سازی محیط شهری برای استقبال از مسافران ورودی به شهر رودبار خبر داد.

 

وی عنوان داشت :با توجه به اینکه زیباسازی از امور جاری شهرداری است و ما نیز وظیفه داریم که شهرمان را برای شهروندان و مسافران آماده و زیبا کنیم فعالیتهایی همچون انجام لکه گیری آسفالت، جمع آوری نخاله ها، رنگ آمیزی جداول، شست و شوی معابر و میادین، تعمیر و تجهیز سرویس های بهداشتی وزیباسازی ورودی و خروجی شهر و گلکاری و احیای فضای سبز بلوار اصلی از جمله برنامه های در حال اجرای مدیریت شهری است.

 

شهردار رودباربا اشاره به شروع عملیات زیباسازی شهر اظهار کرد: باید تلاش کنیم با ساماندهی سیما و منظر شهری، شهر رودبار را برای شهروندان بانشاط و امید بخش مبدل سازیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار