صبح امروز صورت پذیرفت؛

بازدید استاندار گیلان و هیات همراه از پروژه باقی مانده آزادراه در حال احداث رودبار منجیل

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 4 جولای 2022 | 08:33 ق.ظ
بازدید استاندار گیلان و هیات همراه از پروژه باقی مانده آزادراه در حال احداث رودبار منجیل استاندار گیلان ظهر امروز (دوشنبه) از روند تکمیل پروژه آزادراه رشت – قزوین محدوده رودبار و منجیل بازدید و بر لزوم تسریع در بهره برداری از آن تأکید کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ دکتر اسدالله عباسی با همراهی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی و شماری […]

استاندار گیلان ظهر امروز (دوشنبه) از روند تکمیل پروژه آزادراه رشت – قزوین محدوده رودبار و منجیل بازدید و بر لزوم تسریع در بهره برداری از آن تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ دکتر اسدالله عباسی با همراهی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی و شماری از مدیران دستگاه های اجرایی از روند تکمیل پروژه آزادراه رشت – قزوین محدوده رودبار و منجیل بازدید و بر لزوم تسریع در بهره برداری از آن تأکید کرد.

وی اهمیت این پروژه آزادراهی و نقش آن در تسهیل عبور و مرور هم‌وطنان و شهروندان در جاده‌های ارتباطی را یادآور شد و به تخصیص مناسب اعتبارات از محل سفر رئیس جمهوری و نیز اعتبارات استانی برای تکمیل این پروژه اشاره و اضافه کرد: یک قطعه آزادراه 90 درصد و قطعه ای دیگر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

دکتر عباسی اتمام آزادراه رشت قزوین را در تکمیل کریدور شمال جنوب و رشد فزون تر اقتصادی استان و کشور نیز موثر ذکر کرد.

استاندار گیلان همچنین با حضور در روستای بیورزین از توابع دهستان جیرنده بخش عمارلو، ضمن زیارت امامزاده حنیفه، با حضور بر مزار شهدای آرمیده در این روستا و قرائت فاتحه، به آنان ادای احترام کرد.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار