اختلاف مالی، منجر به قتل شد؛

دستگیری قاتل جوان شیرکده ای کمتر از 24 ساعت

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 25 ژوئن 2022 | 11:09 ق.ظ
دستگیری قاتل جوان شیرکده ای کمتر از 24 ساعت سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از قتل یک جوان ۳۴ ساله در شهر رستم‌آباد خبر داد و گفت: قاتل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از قتل یک جوان ۳۴ ساله در شهر رستم‌آباد خبر داد و گفت: قاتل ظرف […]

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از قتل یک جوان ۳۴ ساله در شهر رستم‌آباد خبر داد و گفت: قاتل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از قتل یک جوان ۳۴ ساله در شهر رستم‌آباد خبر داد و گفت: قاتل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری منجر به قتل بین ۲ جوان در شهر رستم‌آباد، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد، یک جوان ۳۴ ساله حین نزاع با فردی دیگر بر اثر ضربات سلاح سرد به شدت مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به اینکه کارآگاهان آگاهی با اقدامات فنی و شگردهای پلیسی قاتل را ظرف کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کردند بیان داشت: قاتل ۲۹ ساله در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف و علت آن را اختلاف مالی اعلام کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار