رستمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار؛

طبق قانون ساخت و سازهای غیر مجاز باید در همان ابتدا متوقف شود

صابر کریمی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 14 ژوئن 2022 | 05:07 ق.ظ
طبق قانون ساخت و سازهای غیر مجاز باید در همان ابتدا متوقف شود به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی بخشداری خورگام؛جلسه بررسی مشکلات بخش خورگام با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار، سرپرست بخشداری خورگام، شهردار بره سر، شورای اسلامی شهر بره سر و شورای اسلامی بخش خورگام در دفتر سرپرست بخشداری خورگام برگزار گردید. سرپرست بخشداری خورگام در ابتدای جلسه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی بخشداری خورگام؛جلسه بررسی مشکلات بخش خورگام با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار، سرپرست بخشداری خورگام، شهردار بره سر، شورای اسلامی شهر بره سر و شورای اسلامی بخش خورگام در دفتر سرپرست بخشداری خورگام برگزار گردید.

سرپرست بخشداری خورگام در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار راه و آب را دو خواسته مهم مردم بخش خورگام برشمرد.

ایشان با اشاره به اینکه نیمی از تصادفات شهرستان، مربوط به این بخش گفت: خط کشی نامطلوب و عدم وجود سرعت کاه در برخی از نقاط جاده ای از دلایل اصلی این تصادفات است.

بیت سعید در ادامه بیان خود از مشکلات بخش خورگام گفت:

همه روستاهای بخش و شهر بره سر در زمینه آب شرب مشکل دارند که با همکاری رئيس آب و فاضلاب و شوراها سعی بر کاهش و رفع مشکلات داشته ایم.

اسماعیل رستمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیز به زیرساخت های نامناسب بخش خورگام اشاره نمود و ورودی شهر بره سر را در خور مردم ندانست.

ایشان افزود:

درسال های اخیر هیچ پیشرفت قابل ملاحظه ای در خورگام مشاهده نمی شود و برای اینکه این روند متوقف گردد همه مسئولین بخش باید با هم همکاری و تعامل داشته و نگاه کلی به بخش خورگام داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب در ادامه گفت:

کارهای خوبی در خصوص گردشگری اعم از شناسنامه دار کردن اقامتگاه های بوم گردی انجام شده است با یک مدیریت یکپارچه با مشارکت شورای شهر بره سر دریاچه ویستان از نظر امنیت، رفاه و حفظ محیط زیست وضعیت بهتری در آینده خواهد داشت.

رستمی دادستان شهرستان رودبار در ادامه سخنانشان تاکید کرد:

به مردم روستاها توصیه کنید تحت پوشش آب و فاضلاب شهرستان قرار گیرند تا خدمات بیشتری به آن ها ارائه گردد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان با حائز اهمیت دانستن ساخت ساز های غیر مجاز گفت:

قانون اختیار توقف ساخت و سازهای بدون مجوز را به شما داده است و باید در همان مراحل ابتدایی کار را متوقف نمایید.

دکتر رحیمی شهردار بره سر نیز با بیان اینکه ۱۰۳ ساخت و ساز غیر مجاز را تاکنون متوقف شده است افزود: هر تخلفی در این مورد به سرعت شناسایی خواهد شد.

ایشان در ادامه به موارد ذیل اشاره نمود:

 

طرحی برای ویستان مد نظر است که در آینده تحول بزرگی در بخش ایجاد خواهد کرد.

 

اشتغال زایی نیز با آموزش جهت توسعه فردی و ورود به صنایع کوچک انجام می شود.

 

توسعه عمرانی و زیبا سازی شهر در سه ماهه دوم سال آغاز خواهد شد.

 

دکتر رحیمی در پایان خاطرنشان کرد و به برخی از مشکلات اشاره نمود: درآمد زایی شهرداری تقریبا صفر است و ماشین آتش نشانی قدیمی است.

 

در ادامه جلسه اعضای شورای شهر بره سر نقطه نظراتی ارائه کردند اعم از:

 

برای جلوگیری از تنش های آبی انتظار می رود اعتبارات اخذ شده آب صرف هزینه های آب شود.

 

از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان همکاری لازم جهت گسیل امکانات برای مناسب سازی راه دسترسی به ویستان انجام گیرد.

 

ایجاد یک ایستگاه هواشناسی باعث بهبود عملکرد بازگشایی راه های مواصلاتی خواهد شد.

 

با تاسیس یک شعبه از اداره ثبت اسناد و املاک در وقت و هزینه مردم بخش خورگام صرفه جویی خواهد شد.

 

آقای رضایی زاده به نمایندگی شورای اسلامی بخش نیز نکاتی ارائه دادند.

 

ایجاد راه دسترسی برای کشاورزان، تسهیل راه های درآمد زایی از گردشگری برای جوانان منطقه و تاسیس ادارات آموزش و پرورش، ثبت احوال و کمیته امداد امام خمینی(ره) با توجه به اینکه سال ها خورگام بعنوان یک بخش مستقل به رسمیت شناخته شده است و جمعیت قابل توجهی دارد از مواردی بود که ایشان بعنوان مسائل بخش خورگام مطرح نمود.

 

در پایان جلسه سرپرست بخشداری خورگام ضمن تشکر از حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار در بخش خورگام اظهار امیدواری کرد در جلسات آینده در مورد مسائلی که مورد بررسی قرار گرفتند پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار