تصادف مرگبار در انزلی / سه کشته و سه مصدوم

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 9 جولای 2018 | 16:10 ب.ظ
تصادف مرگبار در انزلی   / سه کشته و سه مصدوم تصادف مرگبار در انزلی / سه کشته و سه مصدوم درفک خبر : معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرانزلی از وقوع تصادف بین ۲ خودرو در محور انزلی به رضوانشهر خبر داد و گفت: در این حادثه، سه نفر کشته و سه نفر دیگر مصدوم شدند. علیرضا جعفرزاد راد روز دوشنبه در […]

تصادف مرگبار در انزلی / سه کشته و سه مصدوم

درفک خبر : معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرانزلی از وقوع تصادف بین ۲ خودرو در محور انزلی به رضوانشهر خبر داد و گفت: در این حادثه، سه نفر کشته و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

علیرضا جعفرزاد راد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد:

با گزارش مردمی به سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع تصادف بین خودروی سواری پراید و وانت مزدا در محور انزلی به رضوانشهر و در محدوده روستای سنگاچین ، بلافاصله تیم واکنش سریع آتش نشانی بندرانزلی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به استفاده از سه خودروی عملیاتی و شش آتش نشان در انجام این عملیات افزود:

ماموران آتش نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه نسبت به خارج کردن مصدومان از خودروها اقدام کردند ولی در این حادثه، سه نفر در دم جان باخته بودند و سه نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و بندرانزلی علت وقوع این حادثه را توسط پلیس راهور در دست بررسی عنوان و خاطر نشان کرد: مصدومان حادثه توسط تیم اورژانس به مراکز درمانی منتقل و متوفیان نیز به سردخانه انتقال یافتند.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار