عموپور سرپرست فرمانداری رودبار؛

عملکرد مدیران در طول ایام تعطیلات بررسی و تصمیم‌گیری مقتضی به عمل خواهد آمد

صابر کریمی
تاریخ انتشار: یکشنبه 1 می 2022 | 11:39 ق.ظ
عملکرد مدیران در طول ایام تعطیلات بررسی و تصمیم‌گیری مقتضی به عمل خواهد آمد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر طهمورث عموپور سرپرست فرمانداری رودبار در جلسه شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان گفت؛ تا پایان تعطیلات عید سعید فطر به خاطر ورود مسافران و ترافیک پیش‌بینی شده اعضای شورای ترافیک در شهرستان حضور داشته باشند و تمام امکانات خود را بسیج کنند تا مشکل ترافیکی ایجاد نشود. طهمورث […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر طهمورث عموپور سرپرست فرمانداری رودبار در جلسه شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان گفت؛ تا پایان تعطیلات عید سعید فطر به خاطر ورود مسافران و ترافیک پیش‌بینی شده اعضای شورای ترافیک در شهرستان حضور داشته باشند و تمام امکانات خود را بسیج کنند تا مشکل ترافیکی ایجاد نشود.

طهمورث عموپور افزود؛ دستفروشان و ماشین های وانت که در حاشیه راه اصلی قرار دارند و موجب ترافیک در این ایام می شوند با کمک پلیس راهور و شهرداران در نقطه‌ای مناسب ساماندهی گردند.

سرپرست فرمانداری افزود؛ عملکرد مدیران در طول ایام تعطیلات بررسی و تصمیم‌گیری مقتضی به عمل خواهد آمد.

وی از شهرداران خواست برای استقبال از عید سعید فطر و مسافران فضاسازی، رنگ آمیزی میادین و جداول، خط کشی پیاده روها و تامین روشنایی و مکان‌های فضاهای عمومی با کمک اداره برق انجام شود.

عموپور تاکید کرد؛ شرکت نفت نسبت به سوخت رسانی به جایگاه ها در مواقع ترافیک اقدام لازم را انجام دهد و با نظارت مستمر بر آنان از سالم بودن نازلهای پمپ بنزین ها اطمینان حاصل کنند.

وی از راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خواست در اسرع وقت نسبت به تامین روشنایی و راه اندازی جت فن های داخل تونل اقدام نمایند.

عموپور یادآور شد؛ جاده ساحلی مسیر دشتگان در مواقع ترافیکی با تشخیص پلیس راه و هماهنگی فرمانده انتظامی در ایام تعطیلات بازگشایی و برای تردد خودروی مسافران استفاده گردد.

سرپرست فرمانداری همچنین گفت؛ در ساعت اولیه ترافیک و پیک مسافران استفاده از لاین قرضی به سمت رشت با نظارت و تشخیص پلیس راهور اقدام گردد.

عموپور همچنین به نظارت ویژه بازار در این ایام تاکید کرد و گفت؛ صمت به اتفاق اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی نسبت به بازرسی‌های مستمر از بازار اقدام نمایند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار