با افزایش حوزه های امتحانی، فضا را برای برگزاری امتحانات به بهترین شکل مهیا خواهیم ساخت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 آوریل 2022 | 15:57 ب.ظ
با افزایش حوزه های امتحانی، فضا را برای برگزاری امتحانات به بهترین شکل مهیا خواهیم ساخت عصر امروز چهارشنبه، دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبار در سال ۱۴۰۱، با حضور اعضاء در دفتر فرمانداری شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار و با توجه به در پیش بودن ایام فرخنده هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم، […]

عصر امروز چهارشنبه، دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبار در سال ۱۴۰۱، با حضور اعضاء در دفتر فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار و با توجه به در پیش بودن ایام فرخنده هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم، عصر  امروز چهارشنبه در هفتمین روز از اردیبهشت سال ۱۴۰۱، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبار با حضور سرپرست و معاونین فرمانداری شهرستان، مدیر آموزش و پرورش، مدیر شبکه بهداشت و درمان و سایر اعضاء در دفتر فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه “امیرعلی باقری اسکلکی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک در پیش بودن عید فطر عید بزرگ مسلمان پس از یک ماه روزه داری، گفت؛ قبل از هر چیز پیشاپیش به مقام شامخ و بزرگ معلم ارج مینهیم.

دبیر جلسه شورای آموزش و پرورش در ادامه ضمن اشاره به مصوبات جلسه پیشین عنوان کرد؛  با همکاری همه دانش آموزان، اولیاء گرانقدر و فرهنگیان محترم، کلیه نهادها و سازمان ها روند بازگشایی مدارس به بهترین شکل ممکن پیش رفت و روز به روز شرایط بهتر شده و تقریباً به شرایط قبل کرونا نزدیک شدیم.

“باقری اسکلکی” ادامه داد؛ روند ساخت مدرسه سمیه لوشان با بازدیدهای روزانه مسئولین آموزش و پرورش شهرستان به خوبی در حال پیشرفت بوده و با عنایت به لطف خداوند متعال و تلاش های شبانه روزی تابستان سال جاری مدرسه آماده تحویل خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ضمن بررسی جزئیات برنامه های هفته معلم افزود؛ با توجه به در پیش بودن هفته گرامیداشت مقام معلم برنامه ریزی ها به دقت انجام پذیرفته تا بتوانیم شان و جایگاه معلمین عزیز شهرستان را حفظ نماییم.

“امیرعلی باقری اسکلکی” در پایان ضمن اشاره به در پیش بودن امتحانات خرداد ماه گفت؛ با توجه به وسعت شهرستان رودبار و همچنین شرایط کرونایی حاکم، تصمیم گرفتیم تا با افزایش تعداد حوزه های امتحانی فضا را برای برگزاری امتحانات به بهترین شکل مهیا سازیم.

“طهمورث عموپور” سرپرست فرمانداری و ریاست آموزش و پرورش نیز در این جلسه ضمن تبریک پیشاپیش گرامیداشت روز و هفته معلم گفت؛ برای معلمان سرافراز شهرستان آرزوی توفیق و سلامت در کنار خانواده های محترمشان می نمایم. به همه اقشار جامعه احترام میگذارم اما معلمی شان و جایگاه بی بدیلی برایم دارد، که این احترام، به دلیل رشدم در خانواده ای فرهنگی است.

فرماندار شهرستان رودبار ضمن اشاره به تلاش های بی ادعا و مستمر معلمان در ایام کرونا خطاب به فرهنگیان عنوان کرد؛ روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتید و منزلت و جایگاه رفیعتان را به همگان نشان دادید، بر خود لازم می دانیم جهت قدردانی از شما هر کمکی که لایقتان است انجام دهیم.

“عموپور” افزود؛ همکاری لازم را جهت گرامیداشت هفته معلم با آموزش و پرورش خواهیم داشت و همه دستگاه ها و نهاد ها را نیز برای تکریم معلمان عزیز ملزم خواهیم ساخت.

در این جلسه سایر اعضاء و مدعوین نیز دقایقی را به صحبت پرداختند.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار