فرمانده انتظامي شهرستان رودبار خبر داد؛

کشف بیش از ۸ هزار عدد قرص متادون از یک پژو ۴۰۵ در ایست و بازرسی رودبار

صابر کریمی
تاریخ انتشار: دوشنبه 25 آوریل 2022 | 14:58 ب.ظ
کشف بیش از ۸ هزار عدد قرص متادون از یک پژو ۴۰۵ در ایست و بازرسی رودبار به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر فرمانده انتظامی رودبار گفت: بیش از ۸ هزار عدد قرص متادون از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در ایست و بازرسی این شهرستان کشف شد. سرهنگ “عیسی روشن‌قلب” با بیان اینکه اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر فرمانده انتظامی رودبار گفت: بیش از ۸ هزار عدد قرص متادون از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در ایست و بازرسی این شهرستان کشف شد.

سرهنگ “عیسی روشن‌قلب” با بیان اینکه اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد اظهار داشت: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی “رودبار به رشت” به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۸ هزار و ۶۷۶ عدد قرص متادون غیرمجاز در بازرسی از این خودرو خبر داد و گفت: در این رابطه متهم ۵۶ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردم در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار