سید کاظم دلخوش نماینده مجلس:

دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را !!!

صابر کریمی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 19 آوریل 2022 | 04:38 ق.ظ
دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را !!! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛سید کاظم دلخوش اباتری در نشست 29 فروردین ماه در نطق میان دستور خود با بیان اینکه اگر نظارت های ما با دقت و کامل نباشد و دولت در اجرا از افراد قوی درست استفاده نکند، باعث گرانی ها می شود، گفت: مباحثی چون حذف ارز ترجیحی، افزایش 40 […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛سید کاظم دلخوش اباتری در نشست 29 فروردین ماه در نطق میان دستور خود با بیان اینکه اگر نظارت های ما با دقت و کامل نباشد و دولت در اجرا از افراد قوی درست استفاده نکند، باعث گرانی ها می شود، گفت: مباحثی چون حذف ارز ترجیحی، افزایش 40 درصدی قیمت پتروشیمی باعث ازایش 40 تا 50 درصدی قیمتها می شود.

دلخوش افزود: افزایش 57 درصدی قیمت کارگران فاجعه ایجاد می کند. برخی شرکت ها و کارخانجات به این بهانه کارگران را بیرون می کنند .

نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولت باید برای پیشگیری اقدام کند و مجلس به کمک دولت بیاید.

وی بیان کرد: بحث آزادسازی سواحل دریا مطرح شد. بعضی ها خود را در تلویزیون نشان دادند برخی از ساختمان های مجلل و هزینه بردار را تخریب کردند، کی ساخت؟ چطوری ساخت؟ اگر دهیاری گوشه ای در روستا را شن ریزی  کند به سرعت دستگیر می شود اما دولتی که میلیاردها تومان به نظام خسارت زده، جلوی آن گرفته نمی شود.

دلخوش افزود: پلاژ خواهران را تخریب کردند حالا بانوان چطور از دریا استفاده کرده؟ حالا به شهرداران می گویند بروید کنار ساحل پلاژ بسازید! دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را. از قوه قضاییه خواهش می کنم بررسی جدی کند نباید کیلویی اقدام شود و هر استانداری خواست تخریب کنید اگر هم می خواهید تخریب کنید اما پیش از آن جلوگیری کنید. این تخریب سواحل نادرست بود ساختمان ها را برای اردوگاه محرومین، کمیته امداد و بهزیستی استفاده می کردند. ظرف 20 روز بیت المال را با بلدزر تخریب کردند.

وی بیان کرد: از رئیس جمهور بابت وام ها تشکر می کنم اما چند ماه است که وام اشتغال و بوم گردی قطع شده است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید کرد: وزرای جهادکشاورزی و نیرو از یک و نیم میلیارد مترمکعب آب پشت سد منجیل امسال 50 درصد ذخیره داریم این یعنی نابودی برنج و کشاورز. مردم تجهیزاتی مانند پمپ و بیل می خواهند مامور بگذارید تا بررسی کنند نکند به جایی برسیم خشکسالی زندگی مردم را از بین ببرد. اکنون برنج کیلویی 100 هزار تومان شده که پول آن به جیب واسطه می رود. وزیر جهادکشاورزی برای اینکه کشاورزی بتواند از حقوق خود بهره مند شد، آسیب نبیند و به عایله خود برسد چه برنامه ای دارید؟ این روند نمی تواند مشکل کشاورزی کشور را حل کند از الان باید به فکر بحران آب باشیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار