با هدف توسعه فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای توسط فرماندار رودباری بندر مرزی آستارا؛

کلنگ احداث زمین فوتبال و میدان چمن در مدارس نواب و قدس آستارا به زمین زده شد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 آوریل 2022 | 14:27 ب.ظ
کلنگ احداث زمین فوتبال و میدان چمن در مدارس نواب و قدس آستارا به زمین زده شد کلنگ احداث زمین فوتبال و میدان چمن در قالب طرح شهید سلیمانی با هدف توسعه فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای، با حضور مسئولان آستارا در مدارس نواب و قدس این شهرستان به زمین زده شد.   درفک خبر/ مدیر اداره آموزش و پرورش آستارا روز چهارشنبه در آئین کلنگ زنی زمین فوتبال در محوطه مدرسه شهید […]

کلنگ احداث زمین فوتبال و میدان چمن در قالب طرح شهید سلیمانی با هدف توسعه فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای، با حضور مسئولان آستارا در مدارس نواب و قدس این شهرستان به زمین زده شد.

 

درفک خبر/ مدیر اداره آموزش و پرورش آستارا روز چهارشنبه در آئین کلنگ زنی زمین فوتبال در محوطه مدرسه شهید نواب گفت: ابعاد زمین و میدان چمن مصنوعی فوتبال ۱۷ در ۳۲ مترمربع خواهد بود و با هدف بهینه‌سازی، متناسب‌سازی و توسعه فضاهای ورزشی درون‌ مدرسه‌ای احداث می شود.

سجاد موسوی افزود: زمین چمن مصنوعی در محوطه دبستان قدس احداث می شود و جهت احداث و بهره‌برداری از این طرح های ورزشی در مجموع ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار به حساب مدارس مجری واریز شده است.

وی مجری این طرح های ورزشی را اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان اعلام کرد و گفت: طبق ابلاغیه این اداره‌کل، استانداردهای لازم در زیرسازی و فنس‌کشی این طرح ها رعایت خواهد شد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش آستارا با برخورداری از پنج سالن ورزشی و یک زمین چمن مصنوعی، در مجموع ۹ هزار و ۸۶۸  متر مربع فضای ورزشی درون مدرسه ای برای فوتبال، فوتسال، تنیس، والیبال، کشتی، ژیمناستیک و بستکبال دارد.

عنایت رضایی پور فرماندار آستارا نیز در این آئین با اشاره به نقش تأثیرگذار اماکن ورزشی در پرورش روح و جسم دانش‌آموزان اظهار کرد: دانش‌آموزان در چنین اماکنی در کنار رقابت، کارگروهی، حس تعاون، مسئولیت‌پذیری و جوان‌مردی را یاد می‌گیرند.

او با بیان اینکه رونق ورزش درون‌ مدرسه‌ای موجب توسعه ورزش در جامعه می‌شود، تصریح کرد:‌ بهره‌مندی از فواید ورزش تنها به دوران مدرسه و تحصیل محدود نمی‌شود و همه افراد جامعه ورزش را در برنامه‌های روزانه خود بگنجانند.

حدود ۱۸ هزار دانش آموز (با احتساب ۸۰۰ پیش دبستانی) در ۱۶۰ مدرسه دولتی و غیردولتی آستارا به تحصیل علم مشغول هستند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان، مرز جمهوری آذربایجان و همسایگی استان اردبیل قرار دارد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار