گودرزوند چگینی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

توجه به دانش‌بنیان شدن علم و تولید، حفظ و نگهداری منابع طبیعی را در بر خواهد داشت

مجید رضایی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 آوریل 2022 | 14:17 ب.ظ
توجه به دانش‌بنیان شدن علم و تولید، حفظ و نگهداری منابع طبیعی را در بر خواهد داشت رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی تولید واکسن را نمونه‌ای از اتکا به داخل و تحقق خودباوری برشمرد و گفت: اراده جدی، هماهنگی بخش‌های مختلف و عدم اتکا به خارج و توجه جدی به منابع انسانی داخلی سبب خودباوری و تولید انبوه واکسن شد. به گزارش درفک خبر، مهرداد گودرزوند چگینی رئیس مجمع […]

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی تولید واکسن را نمونه‌ای از اتکا به داخل و تحقق خودباوری برشمرد و گفت: اراده جدی، هماهنگی بخش‌های مختلف و عدم اتکا به خارج و توجه جدی به منابع انسانی داخلی سبب خودباوری و تولید انبوه واکسن شد.

به گزارش درفک خبر، مهرداد گودرزوند چگینی رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی یکی از موضوعات جدی در پیشرفت و توسعه را توجه به دانش‌بنیان‌ها برشمرد و اظهار کرد: راهبرد فرمایش مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین است که هر سه این عنوان ارتباط نزدیکی باهم دارند.

وی با اذعان به این نکته که دانش‌بنیان کردن تولید، استفاده صحیح از منابع و بهره‌وری را به همراه خواهد داشت، افزود: با دانش‌بنیان کردن تولید، زمینه‌های استفاده بهینه از منابع طبیعی و خدادادی در ابعاد مختلف به‌عنوان محور قرار خواهد گرفت و از منظر دیگری توجه به دانش‌بنیان شدن علم و تولید، حفظ و نگهداری منابع طبیعی را در بر خواهد داشت.

 

نماینده مردم رودبار در مجلس با اشاره به لزوم به کار بردن دانش‌بنیان‌ها در ایجاد اشتغال، گفت: افزایش تولید از طریق دانش‌بنیان نمودن می‌تواند زمینه‌های بهره‌وری و اشتغال آفرینی را با کمترین هزینه به همراه داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی تولید واکسن را نمونه‌ای از اتکا به داخل و تحقق خودباوری برشمرد و افزود: اراده جدی، هماهنگی بخش‌های مختلف و عدم اتکا به خارج و توجه جدی به منابع انسانی داخلی سبب خودباوری و تولید انبوه واکسن شد.

گودرزوند چگینی با اشاره به اینکه خودباوری و ایجاد انگیزه به نیروی انسانی داخل، می‌تواند زمینه رشد و توسعه را در کشور ایجاد کند، گفت: افزایش تولید در همه بخش‌ها نیازمند به‌کارگیری نخبگان و نیروهای توانمند در همه بخش‌های کشور است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بخش‌هایی همچون هوافضا، هسته‌ای، تولید واکسن، خدمات مهندسی و امثالهم پیشرفت‌هایی دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: در سایر بخش‌ها نیازمند استفاده و ایجاد زمینه برای ورود نخبگان و نیروهای توانمند هستیم تا بتوانیم با رقابتی کردن تولید، فرایند بهبود کیفیت و صادرات تولید به‌منظور افزایش تولید از طریق دانش‌بنیان کردن صورت گیرد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار