جهانبخش جیرنده، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران:

تمام تلاش خود را برای سربلندی پرچم ایران و افتخار آفرینی می‌کنیم

مجید رضایی
تاریخ انتشار: یکشنبه 3 آوریل 2022 | 06:15 ق.ظ
تمام تلاش خود را برای سربلندی پرچم ایران و افتخار آفرینی می‌کنیم ملی‌پوش فوتبال ایران باور دارد که گروه دوم جهانی جهانی بسیار سخت و تیم ملی فوتبال انگلیس به عنوان یک مدعی می تواند چند تیم داشته باشد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی فوتبال با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا همگروه است […]

ملی‌پوش فوتبال ایران باور دارد که گروه دوم جهانی جهانی بسیار سخت و تیم ملی فوتبال انگلیس به عنوان یک مدعی می تواند چند تیم داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی فوتبال با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا همگروه است و نخستین دیدار این تیم روز ۳۰ آبان در برابر تیم ملی فوتبال انگلیس است.

«علیرضا جهانبخش» در گفت وگو با شبکه اسکای اسپورت در زمینه حضور ایران در گروه دوم اظهار داشت: تیم ضعیف و آسان در جام جهانی وجود ندارد و بهترین‌های هر قاره در جشنواره فوتبال جهان حضور دارند. بازی در مقابل هر تیمی در جام جهانی سخت و من این را در ۲ جام جهانی گذشته تجربه کردم.

وی ادامه داد: گروه دوم گروه راحتی نیست و حضور انگلیس در این گروه کار را دشوار می کند. این تیم در یورو ۲۰۲۰ خوب کار کرد و موفق به حضور در فینال شد. در جام جهانی گذشته نیز انگلیس در جمع چهار تیم برتر بود.

 

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در ارزیابی از تیم ملی فوتبال آمریکا نیز افزود: این تیم یکی از بهترین نسل‌های فوتبال خود را دارد و بیش از ۷۰ درصد بازیکنانش در لیگ‌های اروپایی توپ می زنند و تاثیرگذار هم هستند.

ملی‌پوش فوتبال ایران ادامه داد: تیم‌های پلی‌آف اروپا نیز توانایی زیادی را دارد و در بازی‌های‌شان فوق‌العاده خوب کار کرده‌اند که توانسته‌اند به این مرحله برسند. رسیدن به پلی‌آف قدم بزرگی برای آنها بوده  است. به نظرم همه تیم‌های گروه خوب هستند، اما اگر خودمان باشیم و شرایط آماده‌سازی مناسب باشد می‌توانیم کارهای خیلی مثبتی انجام بدهیم.

جهانبخش درمورد تیم برنده دیدار ایران و انگلیس گفت: قطعاً بازی سختی می‌شود. با توجه به تجربه‌ای که از دیدار اول‌مان با مراکش در جام‌جهانی ۲۰۱۸ دارم، می‌دانم بازی اول در تورنمنتی مثل جام‌جهانی فوق‌العاده سخت خواهد شد. ترجیح می‌دهم که با تیم‌های دیگر گروه تورنمنت فوتبال را شروع کنیم اما قرعه به نام بازی ایران و انگلیس افتاده است و باید خود را برای این دیدار آماده کنیم.

کاپیتان تیم ملی ادامه داد: تیم منسجم انگلیس در جام جهانی حضور دارد و این کشور فوتبال خوبی دارد و می‌تواند سه تیم ملی داشته باشد.

وی این را هم افزود: با آمادگی به قطر خواهیم رفت و کار را برای انگلیس سخت می کنیم. نتایجی کسب خواهیم کرد که موجب خوشحالی مردم شود. تمام تلاش خود را برای سربلندی پرچم ایران و افتخار آفرینی می‌کنیم.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار