با هدف تنظیم قیمت کالاهای اساسی صورت پذیرفت؛

توزیع 129 تن کالای اساسی در شهرستان رودبار

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 7 مارس 2022 | 14:44 ب.ظ
توزیع 129 تن کالای اساسی در شهرستان رودبار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رودبار گفت:تاکنون ۱۵ تن شکر مصرف خانوار ،۲۳ تن شکر مصرف صنایع ، ۶۴ تن برنج هندی و تایلندی ،۲۱ تن مرغ منجمد و ۶ تن گوشت منجمد برای تنظیم قیمت کالا های اساسی در این شهرستان درحال توزیع است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سروش ابراهیمی با اشاره […]

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رودبار گفت:تاکنون ۱۵ تن شکر مصرف خانوار ،۲۳ تن شکر مصرف صنایع ، ۶۴ تن برنج هندی و تایلندی ،۲۱ تن مرغ منجمد و ۶ تن گوشت منجمد برای تنظیم قیمت کالا های اساسی در این شهرستان درحال توزیع است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سروش ابراهیمی با اشاره به تشکیل ستاد ویژه تنظیم بازار شب عید در شهرستان رودبار،گفت: با نزدیک شدن به سال نو ،‌مسلما خرید روزهای پایانی سال بیشتر شده و جهت جلوگیری از سوء‌استفاده های احتمالی دلالان و سودجویان، سرکشی و نظارت بر بازار از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا موجب بالا رفتن نرخ کالاهای اساسی نشود و حلاوت روزهای پایانی سال و آغاز سال نو را برای همه اقشار به ویژه قشر آسیب پذیر تلخ نکند.

وی افزود: گشت ویژه تنظیم بازار با هدف تنظیم قیمت کالاهای اساسی یکپارچگی تهیه، تامین، توزیع اقلام و مبارزه با گرانفروشی و احتکار اجناس در شهرستان به صورت روزانه رصد می شود .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار  در خصوص قیمت گذاری کالاهای اساسی با اشاره به اینکه: ۳۸ تن شکر، ۶۴ تن برنج هندی و تایلندی و ۲۷ تن مرغ و گوشت منجمد برای تنظیم قیمت کالاهای اساسی در سطح شهرستان در حال توزیع است،  تصریح کرد؛ درخصوص روستاها نیز  نسبت به معرفی مباشرین دارای پروانه کسب و مورد تایید اتاق اصناف اقدام شود تا اقلام تنظیم بازار برای روستائیان پرتلاش شهرستان تامین گردد.

وی با تاکید به اینکه هم اکنون گشت ویژه تنظیم بازار در راستای ثبات قیمت گذاری و عرضه به موقع و جلوگیری از احتکار برای خدمت به مردم شهرستان در بازار تا پایان عید حضورخواهد داشت.

ابراهیمی با بیان اینکه درصورت هرگونه تخلف ازجمله عدم درج قیمت، گران فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه کالا، بامتخلفین طبق ضوابط تعزیراتی برخورد می شود از مردم فهیم شهرستان خواست موارد تخلف را به شماره گویای ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی با اشاره به جدیت بازرسین دستگاه های اجرایی طرح مشترک تنظیم بازار با حضور فرمانداری، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، صنعت ، معدن و تجارت، اتاق اصناف ، بسیج اصناف و بهداشت، گفت: این طرح در راستای ارتقاء امنیت غذایی و پیروی از سیاستگذاری دولت کار و کرامت برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و روستائیان اجرا می شود .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار