در نخستین روز کاری فرماندار جدید رودبار اتفاق افتاد:

بازدید مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از زیر ساخت های ورزشی شهرستان رودبار

مجید رضایی
تاریخ انتشار: شنبه 5 مارس 2022 | 06:16 ق.ظ
بازدید مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از زیر ساخت های ورزشی شهرستان رودبار ‍ بازدید مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از زیر ساخت های ورزشی شهرستان رودبار جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از اماکن ورزشی شهرستان رودبار بازدید بعمل ِآورد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان به همراه طهمورث عمو پور سرپرست فرمانداری […]

‍ بازدید مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از زیر ساخت های ورزشی شهرستان رودبار

جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از اماکن ورزشی شهرستان رودبار بازدید بعمل ِآورد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان به همراه طهمورث عمو پور سرپرست فرمانداری شهرستان رودبار از اماکن ورزشی شهرستان رودبار بازدید کرد.

وی ابتدا با حضور در محل استادیوم درفک رستم آباد پس از بازدید از این استادیوم نسبت به آماده سازی هر چه سریعتر استادیوم رستم آباد تاکید نمود و مقرر گردید که مبلغ دو میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای تکمیل پروژه تخصیص یابد.

 

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در ادامه سفر در شهر رودبار حضور یافت و از استخر خلبان شهید اقبالی بازدید نمود و پس از مذاکره با پیمانکار مربوطه مقرر شد حداکثر تا پیش از پایان فروردین ۱۴۰۱ نسبت به آماده سازی و تکمیل استخر رودبار اقدام و مورد بهره برداری مردم قرار بگیرد

 

همچنین “جهانبخش آرمان ” از سالن ورزشی شهدای رودبار ، ۳۱ خرداد رودبار و اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار بازدید کرد و رفع مشکلات جزئی در خصوص تعمیرات و بهسازی در دستور کار قرار گرفت.

 

در ادامه ، مدیرکل ورزش و جوانان استان به اتفاق فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین و مدیران شهرستان از شهر تاریخی و زیبای منجیل و اماکن ورزشی این شهر دیدار نمودند و مقرر شد در خصوص سالن ورزشی شهید یوسفی منجیل ، دفتر فنی و مهندسی برآورد هزینه جهت تعمیرات اساسی این سالن را انجام دهد تا در سال آتی نسبت به تامین اعتبار برای پروژه مذکور اقدام گردد.

 

 

همچنین لازم بذکر است مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با هیات همراه و مسوولین شهرستان از شهر آفتاب درخشان لوشان نیز بازدید به عمل آوردند و پس از بازدید از اماکن ورزشی لوشان مصوب شد که به سالن ورزشی شهید ساغری مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و همچنین برابر قول مساعد استاندار محترم مبنی بر تخصیص مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و علاوه بر آن ، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان نسبت به تعمیر و آماده سازی سالن مذکور اقدام شود.

 

همچنین مقرر شد در صورتی که زمین فوتبال شهید نعیمی لوشان به دولت و وزارت ورزش و جوانان واگذار گردد نسبت به تخصیص مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات نماینده محترم مجلس شهرستان رودبار نسبت به آماده سازی استادیوم و نصب چمن مصنوعی در زمین فوتبال لوشان اقدام گردد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار