سخنگوی خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان:

خبرنگاران در روابط عمومی ادارات و سازمانهای گیلان استخدام شوند

مجید رضایی
تاریخ انتشار: جمعه 25 فوریه 2022 | 16:06 ب.ظ
خبرنگاران در روابط عمومی ادارات و سازمانهای گیلان استخدام شوند ابراهیم بهمنی جلالی جزئیات نشست اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان با نماینده عالی دولت در استان را تشریح کرد و گفت: یکی از موارد مهم مطرح شده در این نشست تقاضا جهت نهادینده و عملی کردن قانون درج آگهی‌های دولتی در پایگاههای خبری استان بود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، […]

ابراهیم بهمنی جلالی جزئیات نشست اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان با نماینده عالی دولت در استان را تشریح کرد و گفت: یکی از موارد مهم مطرح شده در این نشست تقاضا جهت نهادینده و عملی کردن قانون درج آگهی‌های دولتی در پایگاههای خبری استان بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، ابراهیم بهمنی جلالی جزئیات نشست اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان با نماینده عالی دولت در استان را تشریح کرد.

مدیر خانه مطبوعات گیلان با بیان اینکه در این نشست صمیمانه استاندار گیلان با سعه صدر دغدغه‌های اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان را شنید و دستورات لازم را برای پیگیری امور صادر کرد، افزود: کمک مالی به خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان بمنظور برگزاری دوره‌های آموزشی، پرداخت تسهیلات به آندسته از اعضای خانه که نیازمند کمک معیشتی و درمانی هستند، از جمله موارد بود.

وی همچنین از تقاضای هماهنگی و همکاری دستگاه‌ها جهت برگزاری جشنواره جامع مطبوعات و رسانه‌های استان گیلان خبر داد و گفت: این جشنواره که در نوع خود در کشور بی‌نظیر است نیازمند همراهی نماینده عالی دولت در استان و تمام دستگاه‌های اجرایی است و جزئیات برگزاری جشنواره نیز به زودی در یک نشست خبری به اطلاع اصحاب رسانه استان خواهد رسید.

بهمنی جلالی همچنین از مساعدت استاندار گیلان برای پرداخت هزینه بیمه تکمیلی خبرنگاران عضو صندوق اعتباری هنر در گیلان خبر داد و گفت: رفع مشکل ارزش افزوده ۳ ماهه آخر ۱۴۰۰ مطبوعات و رسانه‌های مکتوب از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

سخنگوی خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان همچنین با اشاره به ضعف اطلاع‌رسانی در برخی فرمانداری ها، ادارات کل و نهادهای دولتی از درخواست هیات مدیره برای بهره گیری از ظرفیت خبرنگاران استان در روابط عمومی ادارات و سازمانهای اجرایی شد و افزود: خوشبختانه استاندار گیلان نیز از چنین درخواستی استقبال کردند.

 

وی همچنین افزود: در این نشست بر ضرورت تعیین تکلیف وضعیت سند ساختمان خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان تاکید شد چرا که واگذاری این ساختمان به موسسه خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان سبب ایجاد درآمد پایدار و همچنین تولید ارزش افزوده برای اصحاب رسانه استان خواهد شد.

 

بهمنی جلالی با تاکید بر اینکه یکی از موارد مهم مطرح شده در این نشست تقاضا جهت نهادینده و عملی کردن قانون درج آگهی‌های دولتی در پایگاههای خبری استان بود، افزود: ابلاغیه دکتر مخبر معاون اول محترم ریاست جمهوری نیز در این رابطه بسیار راهگشا بوده و امیدواریم که به زودی شاهد انتشار آگهی‌های دولتی در رسانه‌های مجازی براساس ضریب کیفی آن‌ها باشیم.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه اصحاب رسانه استان از زمان آغازشیوع کرونا دوشادوش کادر درمان در خط مقدم جبهه آگاهی‌رسانی قرار داشته اند، افزود: تقاضای تقدیر از خبرنگاران میدانی و اصحاب رسانه در دوران فعالیت ۲/۵ساله ایام کرونا یکی دیگر از مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

 

بهمنی جلالی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه در عصر حکمرانی رسانه‌ای ضرورت حضور یکی از اعضای خانه مطبوعات در جلسات تصمیم‌سازی استان احساس می‌شد، افزود: تقاضای عضویت خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان در شورای اداری، شورای برنامه ریزی و شورای فرهنگ عمومی استان در این نشست مطرح شد.

وی همچنین از تقاضای سهمیه مسکن ملی برای اصحاب رسانه بدون مسکن استان یا واگذاری زمین جهت ساخت مسکن برای اهالی مطبوعات و رسانه‌های گیلان خبر داد.

سخنگوی خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان در پایان گفت: اعضای هیات مدیره همچنین خواستار اجرای قانون معافیت کارگاه‌ها و مشاغل دارای پنج نفر کارگر و کمتر در استان گیلان برای بهره مندی اصحاب رسانه از بیمه تامین اجتماعی شدند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار