حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان؛

اموال و تجهیزات معدن سنگرود قابل تملیک و تملک نیست

صابر کریمی
تاریخ انتشار: جمعه 24 دسامبر 2021 | 09:06 ق.ظ
اموال و تجهیزات معدن سنگرود قابل تملیک و تملک نیست به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر نشست تعیین تکلیف معدن ذغال سنگ سنگرود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رییس کل دادگستری استان گیلان و جمعی از مسئولان اجرایی برگزار شد.   حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه معدن ذغال سنگ عمارلو در گذشته […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر نشست تعیین تکلیف معدن ذغال سنگ سنگرود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رییس کل دادگستری استان گیلان و جمعی از مسئولان اجرایی برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه معدن ذغال سنگ عمارلو در گذشته نقش مهمی در اقتصاد مردم منطقه و روستاهای اطراف داشته است اظهار داشت: این معدن، تجهیزات، اموال و دستگاه های آن از انفال بوده و همگان باید از آن بهره ببرند و قابل تملیک و تملک نمی باشد.

 

وی با بیان اینکه بنابر کارشناسی های صورت گرفته در آن منطقه علاوه بر معدن ذغال سنگ، معادن دیگری نیز قابل استحصال است افزود: رویکرد دولت و همچنین دستگاه قضایی احیای این معدن و واگذاری به سرمایه گذار جدید و شروع به کار مجدد آن است.

 

رئیس شورای قضایی استان تجهیزات این معدن را نیز از انفال دانست و خاطرنشان کرد: اموال شرکت به هیچ عنوان تفکیک نشده و اجازه فروش نیز به آن داده نخواهد شد و دستگاه ها و امکانات جزء لاینفک معدن بوده و باید در آن حفظ شود.

 

وی با اشاره به اینکه سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان باید پس از توافق با سرمایه گذار جدید برنامه زمان بندی مشخصی را ارائه کرده و به دستگاه قضایی نیز اعلام نماید تصریح کرد: مجموعه دستگاه های اجرایی و همچنین دستگاه قضایی بر عملکرد و پیشرفت کار بهره بردار جدید نظارت کرده و حمایت های همه جانبه ای نیز در جهت توسعه و پیشبرد امور از شرکت جدید خواهند داشت تا با لطف خداوند متعال این معدن در آینده ای نه چندان دور شروع به کار کرده و مردم منطقه از احیای آن منتفع گردند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار