یادداشت روز؛

‍ نامگذاري چهاردهم تيرماه به عنوان روز شهرداري و دهياري، مهمترين سياستگذاري براي ايجاد توسعه پايدار در مناطق شهري و روستايي است.

سید عبدالرحیم جوادی ،رئیس شورای شهرستان رودبار
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 5 جولای 2018 | 19:33 ب.ظ
‍ نامگذاري چهاردهم تيرماه به عنوان روز شهرداري و دهياري، مهمترين سياستگذاري براي ايجاد توسعه پايدار در مناطق شهري و روستايي است. درفک خبر ‍ 🔻نامگذاري چهاردهم تيرماه به عنوان روز شهرداري و دهياري، مهمترين سياستگذاري براي ايجاد توسعه پايدار در مناطق شهري و روستايي است. امروزه برنامه ريزي و مديريت نوين شهري و روستايي در فرآيند نظام مردم سالاري ديني، موجب کيفيت بخشي به خدمات شهري و روستايي شده است بطوريکه علاوه بر ارائه خدمات مناسب، […]

درفک خبر

‍ 🔻نامگذاري چهاردهم تيرماه به عنوان روز شهرداري و دهياري، مهمترين سياستگذاري براي ايجاد توسعه پايدار در مناطق شهري و روستايي است.
امروزه برنامه ريزي و مديريت نوين شهري و روستايي در فرآيند نظام مردم سالاري ديني، موجب کيفيت بخشي به خدمات شهري و روستايي شده است بطوريکه علاوه بر ارائه خدمات مناسب، شهرداريها و دهياريها به لحاظ تنوع فعاليت ها و ارزشهاي فرهنگي و اجتماعي داراي اهميت فراوان مي باشند.

🔹آسایش، امنیت، سلامت روانی و اجتماعی، نهادینه‌سازی فرهنگ مشارکتی و رضایتمندی شهروندان و دستیابی به شاخصه‌های یک شهر وروستای سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا، نیازمند تلاش‌، حمیت و اراده جدی، تمامی مدیران و مسئولان بویژه تلاشگران عرصه مدیریت شهری ودهیاران عزیز است که با برنامه‌ریزی‌های علمی و اجرای آنها، مسیر توسعه همه جانبه شهروروستا را هموار و فضایی مطلوب را برای زندگی شهروندان فراهم کنند.
🔸در همین راستا، فرا رسیدن ۱۴ تیرماه به عنوان روز «شهرداری و دهیاری» فرصتی مغتنم برای قدردانی و تجلیل از فعالیت‌های خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری ودهیاران درپیشرفت و بالندگی شهروروستای عزیزمان تلاش و فعالیت می‌کنند و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی ورزند و بی شک هر خدمتی که در جهت رفاه حال مردم صورت پذیرد موجب خشنودی خداوند متعال قرار می گیرد و قطعا” در اذهان ماندگار خواهد شد.

✅اینجانب ضمن تبریک این روز تأثیرگذار به کلیه خدمت گزاران در شهرداری ها و دهیاری ها، امیدوارم در سایه همدلی و تعامل با همه دستگاههای اجرایی ونظارتی در راستای توسعه همه جانبه و پایدار حوزه مسئولیت خویش و رفع مشکلات مردم بیش از پیش موفق و مؤید بوده و از خداوند متعال آرزوی موفقیت و سربلندی در تمام امور برایتان مسئلت می نمایم.

سیدعبدالرحیم جوادی
رییس شورای اسلامی شهرستان رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار