شهرام پیراندرخ، شهردار رودبار:

با جان و دل در پی ارتقای وضعیت شغلی پرسنل شهرداری هستیم

مجید رضایی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 9 دسامبر 2021 | 05:16 ق.ظ
با جان و دل در پی ارتقای وضعیت شغلی پرسنل شهرداری هستیم دانستن حق مردم است/ مدیریت شهری ششم با وحدت و همدلی در تلاش برای جبران کمبودها به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ شهرام پیراندرخ شهردار رودبار در گفت و گویی به موضوع درخواست کارگران شهرداری رودبار برای تبدیل وضعیت آنها گفت: از ۵۹ نیروی شهرداری رودبار ۴۵ نفر از آن ها شرکتی هستند و […]

دانستن حق مردم است/ مدیریت شهری ششم با وحدت و همدلی در تلاش برای جبران کمبودها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ شهرام پیراندرخ شهردار رودبار در گفت و گویی به موضوع درخواست کارگران شهرداری رودبار برای تبدیل وضعیت آنها گفت: از ۵۹ نیروی شهرداری رودبار ۴۵ نفر از آن ها شرکتی هستند و تأمين نیروهای خدماتی نیز از طریق شرکت های واسطه صورت می گیرد. در زمان فعالیت اینجانب تا کنون مجوزی جهت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی صادر نگردیده ، قطعا بعد از صدور مجوز واجدین شرایط از بین نیروهای شرکتی تبدیل وضعیت خواهند شد.

پیراندرخ با اشاره به وضعیت حقوق پرسنل شهرداری رودبار گفت: در مدت ۶۵ روزه از حضورم در شهرداری رودبار تمام تلاش خود را برای #رفع دغدغه های پرسنل داشته ام.

وی افزود: در این راستا ۳ ماه از حقوق پرسنل به صورت کامل پرداخت شده است و در چند روز آینده حقوق ۱ ماه دیگر نیز بصورت کامل پرداخت خواهد شد تا پرسنل پرتلاش شهرداری کمترین دغدغه شان بحث دریافت حقوق باشد.
گفتنی است در مجموع ۳ ماه از معوقات پرسنل باقیمانده که از سال ۹۹ بجا مانده است. در تلاشیم تا با تامین اعتبار لازم نسبت به پرداخت معوقات اقدام نماییم.

پیراندرخ در ادامه به نشست ها و جلسات خود با پرسنل شهرداری رودبار نیز گریزی زد و اظهار داشت: پرداخت حقوق، بیمه، کسورات بازنشستگی از مهمترین خواسته های پرسنل شهرداری می باشد. همچنین مهمترین خواسته مدیریت شهری همراهی بی شائبه پرسنل محترم است تا بتوانیم پاسخگوی مطالبات به حق شهروندان باشیم.

شهردار رودبار با تاکید بر اینکه بدعهدی مدیران سابق در عمل به وعده هایشان نباید به پای مدیریت شهری کنونی نوشته شود، تصریح کرد: با جان و دل در پی ارتقای وضعیت شغلی پرسنل شهرداری هستیم اما حذف شرکت های واسطه در حیطه وظایف شهرداران نیست و ما تنها در حد پیگیری می توانیم در این مهم تلاش نماییم.

وی به وضعیت ماشین آلات مستهلک شهرداری رودبار اشاره نمود و اظهار کرد: متاسفانه اکثر ماشین آلات شهرداری رودبار را خراب تحویل گرفتیم و به همین دلیل در انجام وظایف ذاتی و اولیه شهرداری دچار کمبودهای جدی هستیم که با همت جدی پرسنل خدوم شهرداری سعی داریم تا در ارائه خدمات به شهروندان کوتاهی نکنیم.

پیراندرخ در خصوص میزان هزینه برای تعمیر این ماشین آلات را حدود ۵۰۰ میلیون تومان برآورد کرد

شهرام پیراندرخ در خصوص برنامه های خود برای ایجاد درآمد پایدار گفت:چند برنامه قطعی را برای ایجاد درآمد پایدار شهرداری رودبار در حال پیگیری هستیم که ان شاءالله بعد از حصول نتیجه به اطلاع عموم خواهیم رساند.

شهردار رودبار در پايان طی سخنانی خطاب به شهروندان رودبار گفت: با توجه به اینکه شهر رودبار سالیان زیادی است به عنوان یک کارگاه عمرانی دچار تخریب های بسیار زیادی در زیرساخت ها بخصوص آسفالت خیابان ها و فضای سبز شده، از شهروندان برای صبوری شان و همراهی با سیاست های عمرانی دولت محترم تشکر ویژه می نمایم. ان شاءالله با اتمام پروژه آزادراه شاهد اقدامات ارزنده ای در سطح شهر خواهیم بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار