آیت‌الله فلاحتی در نشست هم‌اندیشی نمایندگان مردم گیلان در ادوار مجلس:

فرهیختگان بدون غوغاسالاری و شاد کردن دشمنان نظام اسلامی دیدگاه‌های خود را ارائه کنند

صابر کریمی
تاریخ انتشار: جمعه 3 دسامبر 2021 | 05:39 ق.ظ
فرهیختگان بدون غوغاسالاری و شاد کردن دشمنان نظام اسلامی دیدگاه‌های خود را ارائه کنند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر آیت‌الله رسول فلاحتی در نخستین نشست هم‌اندیشی نمایندگان مردم گیلان در ادوار و فعلی مجلس شورای اسلامی با مسئولان استانی در محل دبیرخانه مجمع نمایندگان گیلان با تسلیت سالروز شهادت سید حسن مدرس و میرزا کوچک جنگلی و گرامیداشت روز مجلس مصادف با دهم آذرماه اظهار کرد: امیر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر آیت‌الله رسول فلاحتی در نخستین نشست هم‌اندیشی نمایندگان مردم گیلان در ادوار و فعلی مجلس شورای اسلامی با مسئولان استانی در محل دبیرخانه مجمع نمایندگان گیلان با تسلیت سالروز شهادت سید حسن مدرس و میرزا کوچک جنگلی و گرامیداشت روز مجلس مصادف با دهم آذرماه اظهار کرد: امیر مومنان امام علی علیه السلام در نامه ۴۵ نهج‌البلاغ می فرمایند؛ خوشا به حال انسانی که تکلیف خود را برای رضای خدا خوب انجام دهد.

وی ادامه داد: این امر نشان می دهد که انسان باید تکلیف محور باشد و وظیفه خود را در هر زمان و مکان بداند بنابراین خوشا به حال انسانی که در دنیا بتواند سختی‌های ناشی از مدیریت‌ها و مسئولیت‌ها را متحمل شود و بپذیرد.

 

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه در نظام مدیریتی دینی می‌خواهیم خدا را راضی نگه داشته و مردم را در مطالبات‌شان اقناع کنیم، تصریح کرد: در نظام مدیریتی دینی می‌خواهیم خود دارای ایده باشیم.

آیت‌الله فلاحتی، به فکر دردهای جامعه بودن و ایثار و ازخودگذشتگی را رسالت انسان خواند و بیان کرد: ازخود گذشتگی رسالت بزرگ انسان نسبت به جامعه است.

وی به تجربه مدیریتی نمایندگان ادوار مجلس اشاره کرد و گفت: بهره‌گیری از نظر و دیدگاه نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی از این رهگذر که دلسوز جامعه و مردم محسوب می شوند، مهم است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه پاسخگویی به تمام مطالبات جامعه امکانپذیر نیست اما به حداقل‌ها می توان دست پیدا کرد، یادآور شد: نخبگان و فرهیختگان به‌دور از غوغاسالاری، به‌دور از تخریب، به‌دور از ویرانگری و به‌دور از شاد کردن دشمنان اسلام و نظام اسلامی دیدگاه‌های خود را ارائه کنند و در این راستا می‌توانند کمک کار مسئولان و متولیان باشند.

آیت‌الله فلاحتی، حرکت نظام اسلامی را در راستای بعثت عظیم انبیای الهی دانست و اظهار کرد: امروز نگاه مردم به مسئولان نظام اسلامی ویژه است

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار