برخی از نمایندگان گیلان با امضاء و ارسال نامه ای از وزیر کشور درخواست کردند؛

محمد دوستار را بعنوان استاندار گیلان منصوب کنید

مجیدرضائی
تاریخ انتشار: شنبه 16 اکتبر 2021 | 22:18 ب.ظ
محمد دوستار را بعنوان استاندار گیلان منصوب کنید تعدادی از نمایندگان گیلان در نامه ای به احمد وحیدی وزیر کشور، خواستار انتخاب محمد دوستار رئیس شورای هماهنگی ستاد انتخاباتی رئیسی در گیلان به عنوان استاندار گیلان شده اند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، جبار کوچکی نژاد، مهرداد گودرزوند چگینی، پرویز محمدنژاد، غلامرضا مرحبا، حسن محمدیاری و ابراهیم نجفی با امضاء و […]

تعدادی از نمایندگان گیلان در نامه ای به احمد وحیدی وزیر کشور، خواستار انتخاب محمد دوستار رئیس شورای هماهنگی ستاد انتخاباتی رئیسی در گیلان به عنوان استاندار گیلان شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، جبار کوچکی نژاد، مهرداد گودرزوند چگینی، پرویز محمدنژاد، غلامرضا مرحبا، حسن محمدیاری و ابراهیم نجفی با امضاء و ارسال نامه ای از وزیر کشور خواستار انتخاب محمد دوستار رئیس شورای هماهنگی ستاد انتخاباتی رئیسی در گیلان به عنوان استاندار گیلان شده اند.

“متن نامه ”

بسمه تعالی
جناب آقای دکتر احمد وحیدی
مقام عالی وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران
با سلام و احترام؛
همانطوری که استحضار دارید در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران که منتج به انتخاب آیت ا… دکتر سید ابراهیم رئیسی گردید ۵۷ درصد از واجدین شرایط در استان گیلان مشارکت داشتند. بنابراین انتظار می رود از سوی دولتمردان ارجمند توجه جدی به مطالباتشان صورت پذیرد.
شرایط اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و وجود ظرفیت های بی نظیر، برای تحقق چشم انداز سبز – آبی در گیلان ایجاب می کند که مدیران ارشد اجرایی از تفکر انقلابی و روحیه مدیریت جهادی برخوردار باشند تا بتوانند مزیت های نسبی موجود را به فعلیت برسانند. طی مشورتی که با نخبگان، تشکل های سیاسی و فرهنگی صورت گرفت، آقای دکتر محمد دوستار، استاد دانشگاه گیلان که از مدیران با سوابق اجرایی و مدیریتی ارزشمند می باشند و شناخت جامعی نسبت به ظرفیت ها و فرصت های استان دارند را برای تصدی استانداری گیلان به محضرتان پیشنهاد می نماییم. امیدواریم در راستای شعارهای دولت مردمی و انقلابی و تحقق انتظارات و مطالبات مردمی از نخبگان استان در مسئولیت های اجرایی استفاده موثر بعمل آید.

گفتنی است، این نامه به امضای جبار کوچکی نژاد، مهرداد گودرزوند چگینی، پرویز محمدنژاد، غلامرضا مرحبا، حسن محمدیاری و ابراهیم نجفی رسیده است.
این اتفاق درحالی است که پیش از این نمایندگان گیلان، هامون محمدی، اسدالله عباسی و محمدجعفر علیزاده را به وزارت کشور برای انتخاب به عنوان استاندار گیلان تعرفه کرده بودند.
همچنین طی روزهای اخیر شانس اکبر بهنامجو برای تصدی استانداری گیلان بالا رفته است.
نامه اخیر ارسال شده به وزیر کشور نشان دهنده انشقاق بزرگ میان نمایندگان گیلان در مجلس است و گویا آنها نیز خود نمی دانند که دقیقا از دولت چه می خواهند.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار