اجرای طرح تقسیط جرایم معوق در گیلان

تاریخ انتشار: یکشنبه 10 اکتبر 2021 | 12:14 ب.ظ
اجرای طرح تقسیط جرایم معوق در گیلان سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از طرح تقسیط جرایم معوق به مناسبت هفته ناجا خبر داد و افزود: عدم توقیف خودروها با بیش از ۳ میلیون تومان جریمه نیز در این بازه زمانی در دستور کار قرار گرفته است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، رئیس پلیس راهنمایی و […]

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از طرح تقسیط جرایم معوق به مناسبت هفته ناجا خبر داد و افزود: عدم توقیف خودروها با بیش از ۳ میلیون تومان جریمه نیز در این بازه زمانی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از طرح تقسیط جرایم معوق به مناسبت هفته ناجا خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر با بیان اینکه به مناسبت هفته ناجا، طرح تقسیط جرایم معوق از ۱۲ ماه به ۱۸ ماه ارتقاء یافته و این امکان فراهم شده، اظهار داشت: مالکان وسایط نقلیه توقیفی و رسوبی می‌توانند در این بازه زمانی جرایم معوق را به صورت «تقسیطی» و «تدریجی» پرداخت کنند که اتخاذ این تدبیر به منظور کمک به حال و رفاه مردم در شرایط کرونایی حال حاضر و کاهش فشارهای اقتصادی ناشی از آن است.

وی افزود: همچنین‌ عدم توقیف خودروها با بیش از ۳ میلیون تومان جریمه نیز در این بازه زمانی در دستور کار قرار گرفته است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار