عمارلو میزبان مسئولین؛

بازدید دو روزه فرماندار و جمعی از روسای ادارات شهرستان رودبار از بخش عمارلو

مجید رضایی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 21 سپتامبر 2021 | 17:15 ب.ظ
بازدید دو روزه فرماندار و جمعی از روسای ادارات شهرستان رودبار از بخش عمارلو به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ هوشنگ عباسقلی زاده به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، بخشدار عمارلو و مسئولان ادارات آبفا، راهداری و حمل و نقل جاده ای ، منابع طبیعی و آبخیزداری و حفاظت محیط زیست در سفری دو روزه مشکلات روستاهای پارودبار، سنگرود، انبوه، داماش و نوده و نیز جیرنده را […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ هوشنگ عباسقلی زاده به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، بخشدار عمارلو و مسئولان ادارات آبفا، راهداری و حمل و نقل جاده ای ، منابع طبیعی و آبخیزداری و حفاظت محیط زیست در سفری دو روزه مشکلات روستاهای پارودبار، سنگرود، انبوه، داماش و نوده و نیز جیرنده را مورد بررسی قرار داد.
وی در بخشداری عمارلو با دهیاران و شوراهای اسلامی شهر جیرنده و روستاهای بخش عمارلو دیدار و مشکلات روستاهای این بخش را مورد بحث و بررسی قرار داد و دستوراتی را برای رفع مشکل صادر کرد.
فرماندار در بازدید از روند احداث دیوار حفاظتی روستای انبوه به پیمانکار پروژه در خصوص رعایت اصول فنی و اجرائی این دیوار تذکر داد و در جلسه شورای اسلامی بخش و شهر و نماینده دهیاران نظارت دقیق و جدی بنیاد مسکن و بخشداری عمارلو را خواستار شد.
در بازدید از تخریب سنگ فرش حاصل از گاز رسانی در روستای کلیشم و پاکده که توسط پیمانکاران شرکت گازرسانی ایجاد شده و روستائیان را خیلی نگران و ناراحت کرده است فرماندار ترمیم مسیر تخریب شده و بازگشت به حالت قبل در اسرع وقت را مورد تاکید قرار داد.
عباسقلی زاده از پروژه های سردهنه سازی پارودبار که بدلیل کمبود اعتبار نیمه کاره رها شده بازدید و از ناتمام ماندن پروژه ابراز نگرانی کرد و دستور داد با مدیر استان در خصوص اختصاص اعتبار و اجرای دریچه مکاتبه فوری صوذت گیرد.
فرماندار همچنین از آبگرمکن های خورشیدی روستای سنگرود بازدید و در ادامه بازدید های خود از زیر سازی روستای انبوه و تسریع در روند اجرای آن و همچنین رعایت دقیق مسائل فنی اظهار داشت: با عنایت نماینده مجلس 5 کیلومتر از مسیر ارتباطی داماش به چلوانسرا بزودی آسفالت خواهد شد.
وی از ایجاد خط انتقال آب کشاورزی روستای زکابر که نیاز به هماهنگی جهت احداث راه دسترسی دارد بازدید و دستور تسریع در عملیات اجرایی را صادر کرد.
با وجود پراکندگی بخش عمارلو عباسقلی زاده از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رودبار پیگیری لازم جهت ایمن سازی و خط کشی مسیرهای اصلی و فرعی را از طریق مدیر کل راهداری گیلان جهت ساماندهی راهها و جاده ها خواستار شد.
فرماندار استقرار اداره گاز و اقدامات لازم جهت اختصاص خودروهای مکانیزه زباله برای دهیاریهای بخش عمارلو را پیگیری کرد و در خصوص بدهی بجا مانده از اجرای طرح آبرسانی کشاورزی پاکده مقرر کرد اسناد و مدارک آن را به فرمانداری ارائه تا مشکل بررسی و مرتفع گردد.
در بازدید های بعمل آمده از روستای زکابر که گوشواره پل ارتباطی در حال تخریب آن یکی از دغدغه های عمده اهالی است قرار شد در اسرع وقت پیگیری انجام شود و مناطق مور نیاز جهت اجرای طرحهای آبخیز داری با همکاری منابع طبیعی و شناسایی آن توسط عوامل محلی تعیین و سپس اعلام گردد.
فرماندار جهت کاهش حریم تاسیساتی راه در داخل بافت روستاها و مکاتبات اداری آن از 45 متر به 35 متر و ترمیم و اصلاح تخریب راههایی که توسط شرکت های معدنی دستورات لازم را صادر کرد.
عباسقلی زاده با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و بارش باران در خصوص تسریع در روند آسفالت در مسیر پارودبار به دشت رز و انبوه و انتقال آب کشاورزی لایه و زکابر و ایجاد گارد خاکی در مسیر روستای خرمکوه دستوراتی را صادر کرد.
فرماندار دستور بررسی چاه آبرسانی بلاتکلیف و بلا استفاده روستای پاکده را صادر کرد.
وی در بازدید از روستای کرماک قابلیت کشت در زمین های این منطقه را بررسی و دستور پیگیری ذخیره آب کشاورزی در این منطقه و واگذاری عرصه های داخل طرح هادی که در زمانهای گذشته از طریق منابع طبیعی به بنیاد مسکن واگذار شده را صادر کرد.
فرماندار از دستگاههای اجرایی خواست مشکلات عنوان شده از طریق شوراها و عوامل محلی را پیگیری و نتیجه را به فرمانداری اعلام دارند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار