براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

50 درصد از گیلانیان بالای 18 سال نوبت اول واکسن کووید۱۹ را دریافت کرده اند

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 19 سپتامبر 2021 | 17:01 ب.ظ
50 درصد از گیلانیان بالای 18 سال نوبت اول واکسن کووید۱۹ را دریافت کرده اند معاون علوم پزشکی گیلان پوشش واکسیناسیون کرونا در استان را تشریح کرد و گفت: بیش از ۵۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان تاکنون نوبت اول واکسن کووید۱۹ را دریافت کرده اند. درفک خبر دکتر آبتین حیدرزاده در جمع خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون جامعه هدف در استان گیلان، اظهار کرد: گیلان از لحاظ […]
معاون علوم پزشکی گیلان پوشش واکسیناسیون کرونا در استان را تشریح کرد و گفت: بیش از ۵۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان تاکنون نوبت اول واکسن کووید۱۹ را دریافت کرده اند.
درفک خبر دکتر آبتین حیدرزاده در جمع خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون جامعه هدف در استان گیلان، اظهار کرد: گیلان از لحاظ پوشش واکسیناسیون کووید۱۹(نوبت اول و نوبت دوم) در گروه های سنی بالای ۱۸ سال، از میانگین کشوری بالاتر است.وی افزود: گیلان در پوشش نوبت اول واکسیناسیون کووید۱۹ توانسته تاکنون بیش از ۵۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان را واکسینه کند؛ در حالی که میانگین کشوری در این بخش، ۴۶ درصد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان کرد: میانگین کشوری پوشش واکسیناسیون در نوبت دوم نیز ۲۲ درصد است و گیلان توانسته تاکنون ۲۵ درصد جمعیت هدف را در نوبت دوم واکسینه کند.

حیدرزاده تاکید کرد: اجرای فرایند واکسیناسیون در صورتی که طبق ثبت نام و نوبت دهی در سامانه salamat.gov.ir انجام شود، از سرعت و نظم بیشتری برخوردار خواهد شد که برای تحقق این مهم، نیازمند همکاری همه جانبه مردم هستیم.

وی در پایان با بیان یانکه ثبت نام دانش آموزان در سامانه سلامت فقط براساس گروه سنی است، یادآور شد: مراکز واکسیناسیون افرادی را پذیرش می‌کنند که در سامانه نوبت‌دهی ثبت نام کرده باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار