با حضور معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیر عامل کشور؛

برگزاری سومین جلسه کارگروه تخصصی انرژی و آب پدافند غیرعامل استان گیلان در نیروگاه لوشان

مجید رضایی
تاریخ انتشار: یکشنبه 19 سپتامبر 2021 | 04:38 ق.ظ
برگزاری سومین جلسه کارگروه تخصصی انرژی و آب پدافند غیرعامل استان گیلان در نیروگاه لوشان به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سومین جلسه کارگروه تخصصی آب و انرژی پدافند غیرعامل استان گیلان به ریاست *قاسم‌نژاد* معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گیلان و با حضور *سردار رحیمی معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیر عامل کشور* در نیروگاه لوشان برگزارشد. این جلسه همچنین با حضور *صابری* معاون هماهنگی امور استانداری، *ویشکایی* […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سومین جلسه کارگروه تخصصی آب و انرژی پدافند غیرعامل استان گیلان به ریاست *قاسم‌نژاد* معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گیلان و با حضور *سردار رحیمی معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیر عامل کشور* در نیروگاه لوشان برگزارشد.

این جلسه همچنین با حضور *صابری* معاون هماهنگی امور استانداری، *ویشکایی* مدیرکل پدافند غیرعامل استان، *سرهنگ قاسمی* معاون عملیات سپاه قدس گیلان، *بالادست* مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان *عباسقلی‌نژاد* فرماندار رودبار، *مدیران عامل* شرکت مدیریت تولید برق لوشان، شرکت تولید نیروی برق لوشان، شرکت برق منطقه‌ای گیلان، شرکت آب منطقه‌ای گیلان و چند تن از مسئولین استانی و شهرستانی با هدف بررسی اقدامات انجام شده در خصوص احداث دیوار محافظ برای چاه فلمن نیروگاه لوشان در رودخانه شاهرود، تعیین تکلیف انتقال سوخت مازوت موجود در نیروگاه و بررسی آخرین اقدامات انجام شده در خصوص احداث خط انتقال سوخت گازوئیل به نیروگاه برگزار شد.

حاضرین جلسه ابتدا از میزان پیشرفت فیزیکی پروژه دیوار محافظ چاه فلمن نیروگاه لوشان بازدید میدانی انجام دادند.

در ادامه و در نشست چند ساعته برگزار شده ابتدا شجاعی گزارشی از عملکرد نیروگاه و صنعت برق کشور و همچنین اقدامات انجام شده در یک سال گذشته در خصوص چاه فلمن، مازوت و خط لوله گازوئیل ارائه و تاکید نمودند در صورت بروز مشکل برای چاه فلمن واحدهای نیروگاه حداقل برای شش ماه از مدار تولید خارج خواهند شد. ایشان همچنین به اهمیت افزایش ظرفیت ذخیره سازی گازوئیل نیروگاه با انتقال سوخت مازوت دپو شده در نیروگاه بر پایداری تولید واحدها در فصل زمستان و به ویژه احداث خط لوله گازوئیل از خط سراسری استان به نیروگاه با توجه به فاصله کم آن و برگشت هزینه انجام شده در دو سال پرداختند.
در ادامه پس از ارائه گزارشی توسط مشاور پروژه دیوار ، حاضرین در جلسه نظرات خود را در خصوص هر یک از موضوعات ارائه نمودند و در پایان بر تسریع اتمام پروژه دیوار محافظ چاه در جوار رودخانه شاهرود جهت ایمن‌سازی چاه فلمن نیروگاه، تا حداکثر ابتدای آذرماه سال جاری تاکید شد.

همچنین بررسی نحوه انتقال مازوت دپو شده در نیروگاه و اتصال خط لوله سراسری سوخت گازوئیل که در فاصله ۲.۵ کیلومتری نیروگاه قرار دارد با هدف توسعه و افزایش ظرفیت تولید نیروگاه مورد تاکید قرار گرفت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار