طی مراسمی صورت پذیرفت؛

تجلیل از آرمین رحمت پور شطرنج‌باز ناشنوای رودباری که در مسابقات جهانی و آسیایی خوش درخشید

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 18 سپتامبر 2021 | 09:34 ق.ظ
تجلیل از آرمین رحمت پور شطرنج‌باز ناشنوای رودباری که در مسابقات جهانی و آسیایی خوش درخشید مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از آرمین رحمت پور شطرنجبار ناشنوای گیلانی که در مسابقات جهانی و آسیایی موفق به کسب یک مدال نقره و یک طلا شد تجلیل کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، در مراسمی با حضور مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و سید محسن حسینی رئیس هیات ورزشهای […]

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از آرمین رحمت پور شطرنجبار ناشنوای گیلانی که در مسابقات جهانی و آسیایی موفق به کسب یک مدال نقره و یک طلا شد تجلیل کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، در مراسمی با حضور مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و سید محسن حسینی رئیس هیات ورزشهای ناشنوایان گیلان از آرمین رحمت پور شطرنجباز ناشنوای گیلانی تجلیل شد .
آرمین رحمت پور در رقابتهای شطرنج قهرمانی ناشنوایان زیر 20 سال آسیا که به میزبانی کشور امارات برگزار شد در بین 10 کشور برتر آسیایی به مقام قهرمانی رسید و موفق به کسب مدال طلای این دوره از مسابقات آنلاین شد .
همچنین رحمت پور در مسابقات آنلاین قهرمانی شطرنج ناشنوایان جهان که به میزبانی کشور انگلیس وزیر نظر فدراسیون جهانی ناشنوایان برگزار شد به مدال نقره دست یافت.
دراین مراسم حسینی رئیس هیات ورزشهای ناشنوایان گیلان گفت : پیگیر این هستیم که برای احداث سالن اختصاصی ورزشهای ناشنوایان زمینی را مهیا کنیم تا این عزیزان دغدغه مکان ورزشی نداشته باشند و باید تلاش مضاعفی برای برای این قشر جامعه انجام شود .
مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانن گیلان هم گفت : به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش این قول را می دهم از هیچ تلاشی برای جامعه ناشنوایان کوتاهی نخواهم کرد و بر خود وظیفه می دانم که حمایت لازم را داشته باشم .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار