مدیر جهاد کشاورزی رودبار:

طمع ویلاسازان برای ساخت و ساز در مزارع گندم رودبار نگران کننده است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 سپتامبر 2021 | 08:02 ق.ظ
طمع ویلاسازان برای ساخت و ساز در مزارع گندم رودبار نگران کننده است مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار گفت:  طمع ویلاسازان برای ساخت و ساز در مزارع گندم این شهرستان نگران کننده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سروش ابراهیمی با بیان اینکه برداشت برنج از شالیزارهای رودبار در حال انجام است، گفت: پیش بینی می شود برداشت برنج در شالیزارهای این شهرستان ۸۵ درصد به […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار گفت:  طمع ویلاسازان برای ساخت و ساز در مزارع گندم این شهرستان نگران کننده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سروش ابراهیمی با بیان اینکه برداشت برنج از شالیزارهای رودبار در حال انجام است، گفت: پیش بینی می شود برداشت برنج در شالیزارهای این شهرستان ۸۵ درصد به صورت مکانیزه انجام شود.

وی افزود: برداشت مکانیزه برنج موجب کاهش هزنیه های تولید این محصول می شود و همه تلاش ما این است که هزینه تولید محصولات کشاورزی را برای کشاورز کاهش دهیم تا بتوانند درآمد خوبی را کسب کنند و در دام ویلاسازان برای وسوسه فروش زمینشان نیفتند.

ابراهیمی ادامه داد: در این شهرستان برنج های بسیار باکیفیت تولید می شود و بیشترین رقم کشت شده هاشمی و علی کاظمی است و علاوه بر این ارقام، برنج پرمحصول گیلانه نیز توسط برنج کاران رودباری کشت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی رودبار گفت: امسال ساخت و سازها در شالیزارها بسیار کم بود و حتی در بیشتر مناطق این شهرستان اصلا اتفاق نیفتاد اما آنچه که نگران کننده است طمع ویلاسازی در مزارع گندم این شهرستان است.

وی گفت: شهرستان رودبار از شهرستان های قطب تولید گندم در گیلان است و تخریب این مزارع آسیب جدی به میزان تولید گندم استان خواهد زد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: افرادی هم که پس از زلزله رودبار از این شهرستان رفته بودند پس از سالها شاهد مهاجرت دوباره شان هستیم و در ابتدای ورود به فکر خرید و ساخت خانه هستند که حتما باید از طریق قانونی صورت گیرد.

ابراهیمی تاکید کرد: همه مردم باید حساس باشند تا مزارع گندم رودبار حفظ شود.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از ویلاسازی در مزارع گندم نیاز به همکاری دهیاران و شوراهای روستاها داریم که خوشبختانه اخیرا همکاری شان بیشتر شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار