مدیر اداره آموزش و پرورش رودبار:

75 درصد از فرهنگیان شهرستان رودبار واکسینه شده اند

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 23 آگوست 2021 | 05:54 ق.ظ
75 درصد از فرهنگیان شهرستان رودبار واکسینه شده اند مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار گفت: با گذشت  ۱۹ روز از آغاز رسمی واکسیناسیون سراسری فرهنگیان، بیش از ۷۵ درصد فرهنگیان این شهرستان در مقابله ویروس کرونا واکسینه شدند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، “امیرعلی باقری اسکلکی” با اعلام این خبر گفت: طی ۱۹ روز گذشته، بیش از ۷۵ درصد معلمین شهرستان […]
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار گفت: با گذشت  ۱۹ روز از آغاز رسمی واکسیناسیون سراسری فرهنگیان، بیش از ۷۵ درصد فرهنگیان این شهرستان در مقابله ویروس کرونا واکسینه شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، “امیرعلی باقری اسکلکی” با اعلام این خبر گفت: طی ۱۹ روز گذشته، بیش از ۷۵ درصد معلمین شهرستان رودبار دُز اول واکسن مقابله با کرونا را دریافت کردند.

وی افزود: سالن تختی شهر رودبار به عنوان پایگاه تجمیعی در سطح شهرستان برای واکسیناسیون همکاران فرهنگی در نظر گرفته شده بود که تا پایان روز نوزدهم اجرای طرح سراسری واکسیناسیون معلمین در شهرستان، بیش از ۷۵ درصد همکاران در سطح شهرستان دُز اول واکسن مقابله با کرونا را تزریق کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار ادامه داد: در ابتدای اجرای طرح با توجه به اختصاص سهمیه واکسن نیروهای شاغل در هر شهر به همان منطقه، مقرر شده بود که معلمین شهرستان برای دریافت واکسن به محل های از پیش تعیین شده در یکی از چهار شهر رستم آباد، رودبار، منجیل و یا لوشان به عنوان محل خدمت خود مراجعه نمایند اما با توجه به وضعیت قرمز حاکم در شهرستان و تسهیل شرایط برای همکاران محترم تصمیم بر این شد که تمامی همکاران فرهنگی بدون در نظر گرفتن محل خدمت در سالن تختی شهر رودبار واکسینه شوند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه محل خدمت تعدادی از همکاران فرهنگی شهرستان با محل زندگی این افراد متفاوت می باشد و یا در موعد مقرر موفق به دریافت سهمیه واکسن خود نشدند، طی برنامه ریزی انجام شده و با مساعدت و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان، تمامی همکارانی که از مرحله نخست واکسیناسیون سراسری معلمان، به هر دلیلی جا مانده بودند، نیز از دریافت واکسن محروم نشدند و واکسیناسیون همچنان ادامه دارد.

“باقری اسکلکی” تصریح کرد: بنابر آمار ارسال شده از سوی اداره آموزش و پرورش به مرکز بهداشت و درمان بعنوان متولی امر واکسیناسیون، نیروهای رسمی، پیمانی، حق التدریسی، ماده ۲۸، سرباز معلمان، نیروهای خرید خدمات و کارکنان شاغل در مدارس غیردولتی در شهرستان رودبار باید واکسن مقابله با کرونا را دریافت کنند که تاکنون بالغ بر ۷۵ درصد این افراد دز اول واکسن را دریافت کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار یادآور شد: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده تمامی فرهنگیان محترم شهرستان به صورت کامل تا نیمه شهریور هر دو دز واکسن مقابله با کرونا را دریافت کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار