افتخاری دیگر برای رودبار؛

شطرنج باز ناشنوای خورگامی قهرمان آسیا شد

مجید رضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: جمعه 20 آگوست 2021 | 16:08 ب.ظ
شطرنج باز ناشنوای خورگامی قهرمان آسیا شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ،مسابقات قهرمانی شطرنج ناشنوایان جهان به میزبانی کشور انگلیس زیر نظر فدارسیون جهانی ناشنوایان در اردیبهشت ماه سال جاری بصورت آنلاین و با شرایط دو دوربین یکی از جلو و دیگری از پشت سر برگزار شد. در این مسابقه حدود 30کشور جهان به تعداد 16نفر در بخش جوانان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ،مسابقات قهرمانی شطرنج ناشنوایان جهان به میزبانی کشور انگلیس زیر نظر فدارسیون جهانی ناشنوایان در اردیبهشت ماه سال جاری بصورت آنلاین و با شرایط دو دوربین یکی از جلو و دیگری از پشت سر برگزار شد.

در این مسابقه حدود 30کشور جهان به تعداد 16نفر در بخش جوانان پسر و 5نفر در بخش دختران و 26نفر در بخش بزرگسالان مردان و 19نفر هم در بخش بانوان به روش حذفی با هم به رقابت پرداختند.

در این مسابقات در مرحله یک هشتم نهایی آرمین رحمت پور برسری شطرنج باز رودبلری (بره سر خورگام) با حریفی از اکراین بازی کرد و با نتیجه 2بر صفر به پیروزی رسید.

در مرحله یک چهارم نهایی با حریفی از ازبکستان که قهرمان جوانان سال 2020 بود مسابقه داد و توانست با نتیجه 1/5بر0/5به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

در این مرحله با حریفی از کلمبیا دارنده مقام اول بزرگسالان در سال 2020 به مسابقه بپردازد و توانست 2بر صفر حریف خود را شکست دهد و به فینال مسابقات راه یابد.

در مرحله فینال با حریف قدرتمندی از لهستان که دارنده ریتینگ شماره یک بخش ناشنوایان در جهان می باشد با نتیجه 1/5بر0/5مغلوب شده و به مقام نائب قهرمانی جوانان جهان دست پیدا کند.

در ضمن مسابقات قهرمانی شطرنج جوانان معلولان زیر 20 سال آسیا در تاریخ 22 لغایت 24 مرداد بصورت آنلاین زیر نظر فدراسیون جهانی (فیده) و فدراسیون آسیا با حضور 27 بازیکن برتر از 10کشور برتر آسیا برگزار شد و آرمین رحمت پور توانست با کسب 4/5 امتیاز از 5 بازی به مقام قهرمانی دست یافت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار