معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار می‌شود

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 9 آگوست 2021 | 13:43 ب.ظ
آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار می‌شود معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اطلاعات استخدامی را به سازمان سنجش ارائه داده‌ایم. درفک خبر/ علی الهیار ترکمن معان برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش درباره آخرین جزئیات از استخدام در این وزارتخانه اظهار کرد: مجور […]

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اطلاعات استخدامی را به سازمان سنجش ارائه داده‌ایم.

درفک خبر/ علی الهیار ترکمن معان برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش درباره آخرین جزئیات از استخدام در این وزارتخانه اظهار کرد: مجور برای جذب ۲۵ هزار دانشجومعلم در دوره چهارساله و ۲۵ هزار نفر از طریق ماده ۲۸ صادر شده است.

وی با بیان اینکه اطلاعات استخدامی را به سازمان سنجش ارائه داده‌ایم، گفت: کمتر از ۱۰ هزار سهیمه استفاده نشده از سال قبل نیز داریم که به این آمار اضافه می‌شود.

الهیار ترکمن درباره نیروهایی که در آستانه بازنشستگی هستند نیز بیان کرد: تعداد افرادی که اسفند ماه به بازنشستگی می‌رسند، زیاد هستند اما با استفاده از ظرفیت‌های ماده ۱۰۳ قانون خدمات کشوری می‌توانیم خدمتشان را استمرار دهیم و هم با توجه به شرایط رتبه بندی خیلی ها خودشان درخواست بازنشستگی نداده‌اند.

وی اضافه کرد: توصیه ما نیز این است که امسال و سال بعد، اگر فردی امکانش را دارد، درخواست بازنشستگی ندهد زیرا رتبه‌بندی به هرشکل تصویب و اجرا می‌شود و اثرات خوبی دارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تعداد آن دسته که از فرهنگیان که حکم بازنشستگی‌شان تا آخر تابستان و اول مهر صادر می‌شود، حدود ۲۲ هزار نفر است.

وی با اشاره به کمبود نیرو در آموزش و پرورش گفت: ۱۹۷ هزار کمبود نیرو داریم که درباره این تعداد با سازمان اداری استخدامی تفاهم کردیم اما ۶۰ هزار مجور جذب داریم.

الهیار ترکمن افزود: روند جذب و ساماندهی نیروی انسانی ما طبق روال سال گذشته است و همچنین تعدادی از دانشجومعلمان هم امسال فارغ التحصیل شده و وارد مدارس می‌شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار