فرمانده انتظامي رودبار خبر داد؛

محموله 20 کیلویی حشیش به مقصد نرسید

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 15 جولای 2021 | 19:18 ب.ظ
محموله 20 کیلویی حشیش به مقصد نرسید فرمانده انتظامي رودبار از كشف 20 كيلوگرم موادمخدر از نوع حشيش از مسافر يك دستگاه اتوبوس در ايست و بازرسي اين شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سرهنگ “عيسي روشن‌قلب” با بيان اينكه سال‌ها است كه موادمخدر به عنوان يك تهديد جدي جامعه بشري به ويژه نسل جوان را در معرض […]

فرمانده انتظامي رودبار از كشف 20 كيلوگرم موادمخدر از نوع حشيش از مسافر يك دستگاه اتوبوس در ايست و بازرسي اين شهرستان خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سرهنگ “عيسي روشن‌قلب” با بيان اينكه سال‌ها است كه موادمخدر به عنوان يك تهديد جدي جامعه بشري به ويژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده اظهار داشت: نيروي انتظامي خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در اين راستا با عزم جدي و راسخ با اين پديده شوم مبارزه مي‌كند.


وي در ادامه افزود: ماموران ايست و بازرسي رودبار حين كنترل و پايش خودروهاي عبوري در محور مواصلاتي “رودبار به رشت” به يك دستگاه اتوبوس كه از مسير جنوب به شمال در حال تردد بود، مشكوك شده و براي بررسي بيشتر آن را متوقف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان رودبار از كشف 20 كيلوگرم موادمخدر از نوع حشيش در بازرسي از وسايل همراه مسافر اتوبوس مورد نظر خبر داد و بیان داشت: در اين رابطه متهم 28 ساله دستگير و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
اين مقام انتظامي در پايان علاوه بر تاكيد بر هوشياري خانواده‌ها نسبت به رفتارهاي فرزندان خود از آنها خواست، براي ريشه‌كن كردن اعتياد كه موجب تباهي جوانان و نوجوانان مي‌شود، هرگونه اطلاعات و اخبار در اين خصوص را به مركز فوريت‌هاي پليس 110 اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار