فرمانده انتظامی رودبار خبر داد؛

سارقان سابقه دار در لوشان بازداشت شدند

مجیدرضائی
تاریخ انتشار: یکشنبه 11 جولای 2021 | 19:14 ب.ظ
سارقان سابقه دار در لوشان بازداشت شدند  درفک خبر/ فرمانده انتظامی رودبار از دستگيري 2 سارق سابقه‌دار با تعقيب و مراقبت چند روزه توسط ماموران كلانتري 14 لوشان خبر داد. سرهنگ “عيسي روشن‌قلب” با تاكيد بر تلاش‌هاي شبانه‌روزي پليس براي پيشگيري از وقوع جرايم به توجه و رعايت مردم به هشدارها و توصيه هاي انتظامي در خصوص پيشگيري از سرقت اشاره كرد. […]

 درفک خبر/ فرمانده انتظامی رودبار از دستگيري 2 سارق سابقه‌دار با تعقيب و مراقبت چند روزه توسط ماموران كلانتري 14 لوشان خبر داد.


سرهنگ “عيسي روشن‌قلب” با تاكيد بر تلاش‌هاي شبانه‌روزي پليس براي پيشگيري از وقوع جرايم به توجه و رعايت مردم به هشدارها و توصيه هاي انتظامي در خصوص پيشگيري از سرقت اشاره كرد.
وي با بيان اينكه در پي وقوع چند فقره سرقت مختلف در سطح شهرستان رودبار، پيگيري موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت افزود: ماموران كلانتري 14 لوشان با انجام تحقيقات ميداني و تعقيب و مراقبت چند روزه، 2 متهم را در اين پرونده‌ها شناسايي و با هماهنگي قضائي اين افراد را در عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان رودبار اذعان داشت: متهمان سابقه‌دار در تحقيقات پليس به 2 فقره سرقت از اماكن خصوصي، يك فقره سرقت منزل و يك فقره سرقت قطعات خودرو در شهر لوشان اعتراف كردند.
اين مقام انتظامي تصريح كرد: سارقان 28 و 33 ساله با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي و روانه زندان شدند.
سرهنگ روشن قلب در پايان با اشاره به اينكه سرقت به لحاظ تبعات آن در جامعه كه موجب پايين آمدن احساس امنيت مي‌شود، اهميت ويژه‌اي دارد اظهار داشت: پليس براي تامين امنيت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار