مدیر کل آموزش و پرورش گیلان:

ثبت نام برای تمامی پایه های تحصیلی الکترونیکی است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 16 می 2021 | 18:11 ب.ظ
ثبت نام برای تمامی پایه های تحصیلی الکترونیکی است مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: بر اساس دستورالعمل اجرایی ثبت‌نام دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، ثبت‌نام سال تحصیلی جدید در تمام دوره‌های تحصیلی غیر از پایه اول، الکترونیکی است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، محمد رحمتی با اشاره به فرارسیدن زمان ثبت‌نام دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و ضرورت […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: بر اساس دستورالعمل اجرایی ثبت‌نام دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، ثبت‌نام سال تحصیلی جدید در تمام دوره‌های تحصیلی غیر از پایه اول، الکترونیکی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، محمد رحمتی با اشاره به فرارسیدن زمان ثبت‌نام دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و ضرورت اتخاذ تدابیر لازم و اهتمام کافی به منظور رفع دغدغه‌های والدین و تسهیل در ثبت‌نام دانش آموزان، دستورالعمل اجرایی ثبت‌نام دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، به مدارس ابلاغ شده است. وی خاطرنشان کرد:

انجام ثبت‌نام به شیوه غیرحضوری از طریق سامانه الکترونیکی http://pada.medu.ir است و در صورت ضرورت ثبت‌نام به شیوه حضوری در مناطق کم برخوردار و فاقد زیرساخت‌های اینترنتی، از طریق سیستم نوبت دهی به منظور پیشگیری از ازدحام خانواده‌ها و دانش آموزان انجام می‌شود. وی با تأکید بر رعایت اصل تکریم والدین و فرزندان آنان طی فرآیند ثبت‌نام اظهار داشت: انتخاب افراد دارای حسن خلق، منعطف، صبور و آگاه به قوانین و مقررات در ستادهای ثبت‌نام ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در بخشی دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: معرفی مدارس از نظر موقعیت جغرافیایی، جنسیت، دوره تحصیلی، نوع امکانات و همچنین تعیین پایگاه‌های سنجش به میزان موردنیاز از طریق ادارات آموزش و پرورش استثنایی و اطلاع‌رسانی از طریق شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) و پایگاههای اطلاع‌رسانی جهت اطلاع خانواده‌ها و دانش آموزان با هماهنگی ستاد ثبت‌نام انجام می‌شود.

رحمتی با اشاره به ثبت نام همه پایه‌ها به صورت غیر حضوری اظهار داشت: البته ثبت نام اولیه پایه اول ابتدایی از یکم خرداد به صورت حضوری انجام می‌شود و بعد از مراجعه دانش آموزان به پایگاه‌های سنجش بدو ورود، ثبت نام قطعی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام تمامی دانش آموزان در پایه‌ها و مقاطع مختلف از درگاه pada.medu.ir انجام می‌شود و در میان پایه‌ها نیز بعد از برگزاری امتحانات نوبت دوم و اعلام نتایج نهایی در سیدا، ثبت نام میان پایه‌ها به صورت خودکار انجام می‌شود و دانش آموز در پایه بالاتر در همان مدرسه ثبت نام می‌شوند و نیازی به مراجعه دانش آموز یا اولیای آن‌ها به مدرسه نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان افزود: ثبت نام خودکار میان پایه‌ها موقت است و دانش آموز (یا اولیاء وی) باید با مراجعه به درگاه پادا نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام نموده و یا در صورت تمایل می‌تواند چهار مدرسه دیگر را نیز به عنوان گزینه ثبت نام انتخاب کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار