پوراکبری ، رئیس مرکز جهاد کشاورزی خورگام در گفتگوی اختصاصی با درفک خبر گفت؛

حدود ۶۰ دستگاه تراکتور جهت پلاک گذاری مورد بازدید قرار گرفت.

مجیدرضائی
تاریخ انتشار: یکشنبه 16 می 2021 | 14:59 ب.ظ
حدود ۶۰ دستگاه تراکتور جهت پلاک گذاری مورد بازدید قرار گرفت. شماره‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی یکی از ضروریات خدمت‌رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛رئیس جهاد کشاورزی بخش خورگام در گفتگو با نشریه درفک خبر گفت: از آنجایی که تخصیص و تحویل کامل سوخت به تراکتورها و کمباین‌ها مشروط به داشتن پلاک انتظامی است و تنها از طریق کارت سوخت توزیع […]

شماره‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی یکی از ضروریات خدمت‌رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛رئیس جهاد کشاورزی بخش خورگام در گفتگو با نشریه درفک خبر گفت:

از آنجایی که تخصیص و تحویل کامل سوخت به تراکتورها و کمباین‌ها مشروط به داشتن پلاک انتظامی است و تنها از طریق کارت سوخت توزیع می‌ شود . تمامی مالکان دستگاه‌های تراکتور و کمباین فاقد پلاک در اسرع وقت جهت تشکیل پرونده و شماره‌گذاری دستگاه خود به جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

مهندس مجید پوراکبری اظهار کرد: در زمینه شماره‌گذاری هیچ محدودیتی وجود ندارد و حتی ادوات کشاورزی که عمر بالا دارند ، می‌توانند در طرح شماره‌گذاری پلاکدار شوند.

وی افزود:

با پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی و کنترل مصرف سوخت، ضمن جلوگیری از قاچاق سوخت می‌توانیم نیازهای بخش کشاورزی را به موقع تامین کرده و مشکلات موجود را در این زمینه رفع کنیم.

رئیس جهادکشاورزی خورگام شماره‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی یکی از ضروریات خدمت‌رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون

دانست و گفت: می‌توانیم در سوخت‌رسانی به ماشین‌آلات کشاورزی برنامه‌ریزی کنیم. طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی براساس برنامه‌ریزی مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی با هماهنگی وزارت کشور با هدف هویت بخشی و شناسنامه‌دار کردن دستگاه‌های کشاورزی و صدور کارت سوخت هوشمند انجام می‌شود.

پوراکبری درخصوص طرح پلاک گذاری در بخش خورگام توضیح داد:

در بخش خورگام امروز پنجاه و هشت دستگاه تراکتور جهت پلاک گذاری با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی رودبار ، نیروی انتظامی و نظام مهندسی کشاورزی مورد بازدید قرار گرفت.

وی ضمن درخواست از تراکتورداران بخش خورگام جهت مشارکت در این طرح، بیان کرد:

از مالکان تراکتور که هنوز اقدامی انجام نداده اند تقاضا داریم هر چه سریعتر با در دست داشتن مدارک و اسناد مالکیت ، هر چه سریعتر به جهاد کشاورزی مراجعه نمایند تا بتوانیم نسبت به تخصیص کامل سوخت و همچین صدور کارت سوخت برای آنها اقدام کنیم .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار