به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گیلان؛

آغاز توزیع 12 هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا گیلان

مجید رضایی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 13 می 2021 | 21:12 ب.ظ
آغاز توزیع 12 هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا گیلان به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره ) استان گیلان و با حضور مدیران و مسوولان استانی بیش از دوازده هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان گیلان اهدا شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ صبح روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه آغاز توزیع بیش از دوازده هزار و 500 بسته معیشتی در […]

به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره ) استان گیلان و با حضور مدیران و مسوولان استانی بیش از دوازده هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان گیلان اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ صبح روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه آغاز توزیع بیش از دوازده هزار و 500 بسته معیشتی در گلزارشهدای رشت آغاز شد.
محمد کرمی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)گیلان در خصوص پنجمین مرحله انجام این رزمایش اظهار گفت: امروز بیش از دوازده هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا در سطح استان گیلان توزیع می شود که این بسته های توزیع شده در بین اقشار ضعیف جامعه شامل اقلام خوراکی خانوار است و توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره ) تهیه و توزیع می گردد.
وی در خصوص شناسایی خانواده های نیازمند برای ارایه بسته های معیشتی اظهار داشت: 250 گروه جهادی در سطح استان گیلان فعالیت دارند و با کمک آنان شناسایی افراد هدف انجام می شود و توزیع بسته معیشتی نیز توسط همان گروههای جهادی صورت می گیرد.
مدیرکل ستاد اجرایی حضرت فرمان امام (ره) گیلان، تاکید کرد : در رزمایش های اول تا چهارم بین 10 تا 12 هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف در استان توزیع شده است.

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار