با هوشیاری مامورین ایست بازرسی رودبار؛

محموله 30 کیلو گرمی حشیش در رودبار کشف شد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 6 می 2021 | 17:44 ب.ظ
محموله 30 کیلو گرمی حشیش در رودبار کشف شد فرمانده انتظامي استان از كشف 30 كيلوگرم موادمخدر از نوع حشيش از مسافر يك دستگاه خودرو پژو در شهرستان رودبار خبر داد. درفک خبر| سردار عزيزاله ملكي بلای خانمانسوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعي عنوان كرد و اظهار داشت: اعتیاد ریشه بسیاری از جرايم و بزهکاری‌ها در جامعه است. وي با […]

فرمانده انتظامي استان از كشف 30 كيلوگرم موادمخدر از نوع حشيش از مسافر يك دستگاه خودرو پژو در شهرستان رودبار خبر داد.

درفک خبر| سردار عزيزاله ملكي بلای خانمانسوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعي عنوان كرد و اظهار داشت: اعتیاد ریشه بسیاری از جرايم و بزهکاری‌ها در جامعه است.
وي با اشاره به اينكه موادمخدر به عنوان يك تهديد جدي جامعه بشري به ويژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده است گفت: نيروي انتظامي خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در اين راستا با عزم جدي و راسخ با اين پديده شوم مبارزه مي‌كند.
فرمانده انتظامي استان گيلان ادامه داد: ماموران ايست و بازرسي مستقر در محور مواصلاتي رودبار به يك دستگاه خودرو پژو 405 كه از مسير جنوب به شمال در حال تردد بود، مشكوك شده و براي بررسي بيشتر آن را متوقف كردند.
اين مقام ارشد انتظامي از كشف 30 كيلوگرم موادمخدر از نوع حشيش در بازرسي از وسايل همراه مسافر خودرو مورد نظر خبر داد و افزود: در اين رابطه متهم 33 ساله دستگير و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
سردار ملكي خاطرنشان كرد: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطي خوبی چون سامانه 128 را راه‌اندازي کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص موادمخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آنها، گام بر‌مي‌دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار